شنبه، 07 تیر 93 - 12:26

 

با توجه به نیازهای عصر کنونی، وجود هدست های بلوتوثی یکی از مهمترین نیازهای افرادی است که مشغله زیادی دارند و غالبا نمی توانند مدام دست به گوشی باشند. بدین منظور استفاده از این هدست ها که نه حجم زیادی دارد و نه قیمت چندان زیادی، مورد استفاده قرار می گیرد. اما اینکه شما بخواهید بهترین و محبوب ترین نمونه را داشته باشید مستلزم کمی دقت است. ما امروز بهترین و جدیدترین هدست بلوتوثی را به شما معرفی می کنیم که محصول Jawbone است و با نام Era نسل دوم شناخته می شود.

EARA

این هدست یکی از جدیترین هدست های بلوتوثی با کمترین وزن ممکن با توجه به تکنولوژی بکار برده شده است و البته شما می توانید از این سیستم در جاهای شلوغ و پر سر و صدا استفاده کنید چرا که کیفیت صدای این هدست بسیار بالاست. به طور کلی می توان گفت محصولات هدستی این شرکت عوام پسند هستند و بسیاری از افراد از این هدست ها استفاده می کنند.

era-with-case

مدل Era یکی از کوچکترین و محبوب ترین هدست هایی است که تا کنون توسط این شرکت ساخته شده و طرفداران خاص خود را هم دارد. هر چند اندازه این دستگاه کوچک است اما کیفیت صدای آن و وضوح آن بسیار مورد پسند است و از جهتی موجب کاهش صدای اطراف نیز می شود وبه کیفیت صدا بیشتر کمک می کند. این دستگاه نیز مانند سایر هدست ها شارژی است و البته تکنولوژی جدیدی که در شارژ کردن آن بکار برده اند موجب می شود که شارژ بیشتری را ذخیره کند و از این نظر مطمئن ترین دستگاه هدست بلوتوثی است. اندازه این دستگاه ۱٫۸۳ در ۰٫۸۳ در ۰٫۵۱ اینچ می باشد. وزن هدست هم با ۰٫۲۱ اونس قابل چشم پوشی است. برای سلایق مختلف هم در رنگ های قرمز، نقره ای، سیاه و برنزی تولید شده است.

family-shot.2-1024x238

اندازه این بلوتوث هدست بسیار کوچک است به طوری که از روبرو کسی متوجه این هدست روی گوش شما نخواهد شد.

این دستگاه دارای یک پورت USB  و یک دکمه کنترلی است که می توانید با استفاده از آن تماس ها را قطع و وصل و یا STOP  کنید. یک دکمه و کلید خاموش و روشن هم دارد که به طور داخلی کار گذاشته شده و البته یک LCD  هم دارد.

ویژگی مهم این هدست این است که روی لاله گوش قرار می گیرد و شما احساس می کنید که کاملا در داخل گوشتان قرار دارد و این حد فاصله از صدای آن نمی کاهد. قدرت اتصال به گوش در این دستگاه چنان زیاد است که در روز کاملا مطمئن هستید که برای این هدست اتفاقی نیفتاده است و کماکان با شما همراه است.

jawbone-app

یک نکته در مورد استفاده از این هدست این است که، این هدست برای گوش راست تهیه شده است و کسانی که می خواهند برای گوش چپ استفاده کنند کمی با مشکل مواجه می شوند. این هدست دارای سه earbuds است که دو مدل بزرگ و متوسط برای گوش راست  و یک مدل متوسط برای گوش چپ می باشد.

با توجه به اندازه ی کوچکی که برای این  سخت افزار در نظر گرفته شده است متاسفانه برخی از آیتم ها که در مدل های دیگر این هدست ست ها از همین شرکت بوده است حذف شده است. به عنوان مثال حسگر حرکتی این دستگاه به این صورت عمل می کند که وقتی از گوش آن را خارج می کنید متوقف شده و وقتی دوباره آن را متصل می کنید شروع به کار کردن می کند. البته ویژگی های خوبی نیز نظیر اتصال به سیستم کامپیوتری دارد که می توانید با آن هر صوتی را گوش کنید.

era-300

از سویی می توانید این هدست را با برنامه های مختلف مثل سیری در آیفون هماهنگ کرد.بنظر می رسد در ۴ ماه اخیر محبوبیت این هدست چنان فراگیر شده باشد که شما هم برای خرید این هدست ۹۹ دلار خرج کنید. البته محصولات این شرکت در تنوعات بسیاری تولید شده اند که از قیمت ۴۰ دلار تا ۹۹ دلار متغییر می باشند و از طرفی از نظر طراحی و ساخت نیز دارای ویژگی های خودشان هستند.

logo-samandehi