شنبه، 25 بهمن 93 - 01:12

 

gif-with-sounds-netring

بهترین راه برای بیان احساسات در اینترنت استفاده از تصاویر متحرک است. تصور این که در آینده کاربران اینترنت چگونه احساسات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، بسیار سخت است. اما در حال حاضر همان طور که گفتیم، تصاویر متحرک بهترین راه هستند و همچنان بر قابلیت‌های آن‌ها افزوده می‌شود. این قابلیت‌ها تا جایی پیشرفت کردند که اکنون حتی میتوانید به تصاویر خود موسیقی اضافه کنید.

Lala Gif یک اپلیکیشن تحت وب است که به شما اجازه می‌دهد بر روی تصاویر متحرک، صدا گذاری کنید. اگرچه در دنیای کامپیوتر به تصاویر متحرکی که همراه با صدا پخش می‌شوند، فیلم گفته می‌شود، اما تفاوت‌هایی بین کیفیت تصاویر این دو وجود دارد که باعث بارگذاری بسیار سریعتر فایل‌های Gif می‌شود. هدف از ایجاد این سایت نیز خلق تصاویر متحرک به همراه صدا، با سرعت بارگذاری بهتر از فیلم است و بدون شک از تصاویر Gif بدون صدا، بسیار تاثیر گذارتر است.

روش کار بسیار ساده است. تنها نیاز به تصویر Gif و موسیقی مورد نظر خود دارید. اما این نکته را فراموش نکنید که موسیقی باید بر روی فیلم‌های Youtube باشد و سپس  URL فیلم را به سایت می‌دهید.

تا اینجا کار بسیار ساده است اما مشکل زمانی نمایان می‌شود که فیلم طولانی‌تر از انیمیشن متحرک باشد. همیشه تصاویر متحرک با پسوند Gif از فیلم‌ها کوتاه‌تر هستند. بنابراین برای هماهنگ کردن صدای ویدئو با تصویر بر روی عبارت More option کلیک کرده و نقطه ابتدا و انتهای قسمتی از فیلم را گه میخواهید صدای آن با تصویر یکی شود را وارد کنید. همچنین صدا به صورت خودکار تکرار بر روی تصویر پخش می‌شود.

به هر فایل Gifای که می‌سازید اسمی تعلق میگیرد که تبدیل به URL فایل خروجی می‌شود. به یاد داشته باشید اسمی که بر روی تصویر می‌گذارید غیر قابل تغییر است. همچنین به یاد داشته باشید Lala Gif به تنهایی قابلیت ایجاد تصاویر متحرک را ندارد، پس تصویر خود را حتما از قبل ایجاد کرده باشید.

از اینجا وارد سایت شوید.

 منبع: Addictivetips

logo-samandehi