شنبه، 13 اردیبهشت 93 - 08:56

 

Flipboard  2

فلیپبورد Flipboard  یک مجله اینترنتی است که در قالب یک اپلیکیشن بر روی گوشیهای هوشمند نصب می گردد . با نصب فلیپ بورد شما دسترسی به شبکه های اجتماعی ، سایتهای مورد دلخواهتان وهمچنین آخرین خبرهای روز دنیا در رابطه با مسایل گوناگون را در یک اپلیکیشن فوق العاده زیبا و کاربرپسند خواهید داشت. تا انتهای این مقاله با ما باشید تا بیشتر در مورد فلیپ بورد بدانید.

به طور خلاصه فلیپ بورد امکان تماشا و ارتباط با سایتها و شبکه های اجتماعی زیر را برقرار کرده و هر کدام را در صفحه ای از مجله خود قرارمی دهد : توییتر ، فیس بوک، پلاس ، لینکداین ، فلیکر، یوتیوب ، تامبلر، اینستاگرام ، سوندکلود ، ریدر و..

Flipboard

 توییتر در فلیپ بورد

از نکات جالب توجه زیبایی این اپلیکیشن در زمان اجرای توییتر شماست ، به این نحو که تمام لینکهای موجود در توییتها را خوانده وتصویری از لینک داده شده ارایه می کند و بدین صورت نمایی زیباتر از اپلیکیشن خود توییتر را خواهید دید.

 گوگل پلاس در فلیپ بورد

فلیپ بورد این امکان را برای کاربران گوگل پلاس نیز فراهم کرده است بدین شکل که شما تمام فعالیتهایی را که بر روی پلاس انجام می دهید می توانید بر روی این اپلیکیشن انجام دهید. به جرات میتوان گفت که کارکردن با فلیپ بورد بر روی گوگل پلاس چیزی کمتر از خود اپلیکیشن زیبای پلاس ندارد

 سایت دلخواهتان در فلیپ بورد

اگر علاقه مند به داشتن مطالب یک وبسایت یا بلاگ در فلیپ بوردتان هستید می توانید آن سایت را در ریدر قرار داده و از فلیپ بورد آن را فراخوانید. بدین صورت که ابتدا گوگل ریدر خود را در فلیپ بورد فعال کرده  و در ریدر خود نیز آدرس سایت مورد دلخواهتان را ثبت می کنید. حالا به فلیپ بورد برگشته و آن را در قسمت ریدر پیدا کرده و به مجله خود اضافه کنید

 عدم دسترسی به اینترنت

شما می توانید به راحتی مطالبی را که دوست دارید در پاکت بگذارید تا بعداً و یا زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید از طریق پاکت بخوانید. اگر می خواهید بیشتر با پاکت آشنا شوید این مقاله ما را مطالعه کنید.

Flipboard

 خود اپلیکیشن فلیپ بورد نیز گلچینی از بهترینهای دنیا را همانند اپلیکیشن زایت در موضوعات زیر گردآوری می کند که شما بر حسب علاقه خود می توانید در صفحه های مجله خود جای دهید : اخبار ، تجارت ، تکنولوژی ، صدا ، تصویر ، طراحی ، زندگی ، تفریح ، ورزش ، سفر و بعضی اخبار محلی

 زیباییهای این اپلیکیشن فضای منحصر بفردی را ایجاد کرده است که چشم پوشی از آن را غیر ممکن می سازد ، گاهی در طول روز و زمانهایی که بیکار هستید تماشای این مجله الکترونیکی را حتماً به شما پیشنهاد می کنم.

logo-samandehi