چهارشنبه، 20 فروردین 93 - 12:01

 

Befunky

راه‌های گوناگونی برای ویرایش عکس‌ در محیط مجازی وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از سایت‌هایی است که به صورت آنلاین امکان ویرایش عکس‌ها را به شما می‌دهند.عکس‌ها تنها یادگاری‌های ثبت شده از لحظاتی است که آنها را دوست داریم. این روزها اکثر عکس‌ها با دوربین‌های دیجیتالی یا دوربین گوشی‌‌های مختلف گرفته می‌شود.این به این معنی است که شما به راحتی می‌توانید عکس‌های خود را به جای سپردن به افراد غریبه برای ویرایش و کارهایی از این دست خودتان آن‌طور که دوست دارید ویرایش کنید.

ویرایش عکس به صورت آنلاین با befunky

یکی از ویرایشگر‌های آنلاین قدرتمند که از امکانات بالا و طراحی مناسبی هم برخوردار است، befunky است.این سرویس از طریق آدرس اینترنتیwww.befunky.com در دسترس است. این ویرایشگر علاوه‌بر امکانات عالی برای افکت‌گذاری و افزودن ویژگی‌های مختلف به تصویر، امکان ذخیره و اشتراک گذاری و پرینت تصاویر را نیز به شما می‌دهد.

علاوه‌بر امکانات مقدماتی، می‌توانید از ۲۰ افکتی که در BeFunky در نظر گرفته شده است به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. اما برای استفاده از امکانات بیشتر این سرویس مانند ذخیره کردن تصاویر با کیفیت بالا یا فضای اختصاصی آنلاین باید هزینه‌ مشخصی را پرداخت کنید.امکان آپلود کردن تصاویر از مکان‌های مختلف مانند facebook، اشتراک‌گذاری و جست‌وجوی راحت عکس‌ها، طراحی ساده و سهولت در استفاده، وجود افزونه برای مرورگر کروم و.. از جمله مزایای اصلی این سرویس آنلاین ویرایشگر عکس است.همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت این سرویس به اپلیکیشن مخصوص BeFunky برای گوشی‌ها با سیستم عامل آندروید و ios‌نیز دسترسی داشته باشید.

logo-samandehi