یکشنبه، 28 اردیبهشت 93 - 10:13

 

picuu-01

تمایل برای شخصی‌سازی محیط و وسایلی که به صورت روتین از آنها استفاده می‌کنیم شاید به یک نیاز تبدیل شده، ما با نصب پوسترهای مختلف، تعویض کاغذ دیواری اتاقمان یا تغییر دکوراسیون خانه ،سعی می‌کنیم محیط پیرامونمان را مطابق میل خودمان درست کنیم و جالب است که همین تغییرات کوچک، در افزایش روحیه و شاد کردنمان نقش زیادی دارند.

آیا تا به حال فکرش را کرده‌اید که می‌توانید طرح قاب iPhone خودتان را تعیین کنید و محدود به طرح‌های آماده فروشگاه‌ها نباشید؟ اکنون می توانید با ذوق و سلیقه خود طرح‌های دلخواهتان را چاپ کنید.

picuu-02

پیک یویوآمده است که دقیقا در همین مورد به شما کمک کند. به طور خلاصه کار اصلی این سایت این است که طرح‌ها و عکس‌های شما را می‌گیرد و با کیفیت خوب روی محصولات درخواستی شما چاپ می‌کند؛ محصولاتی مانند: تی‌شرت، قاب آیفون، لیوان، ماوس پد، پازل، روبالشی، رویخچالیو… .

کار با پیک یویوخیلی ساده است، وارد سایت می‌شوید، ثبت نام می‌کنید، محصول مورد نظر را انتخاب می‌کنید و بعد عکس انتخابی یا عبارت متنی مورد نظرتان را مشخص می‌کنید، مبلغ سفارش را بصورت آنلاین یا کارت به کارت واریز می‌کنید و بعد از مدت کوتاهی سفارش خود را دریافت می‌کنید.

logo-samandehi