دوشنبه، 06 مرداد 93 - 09:59

 به جرات امروز اگر از یک کودک شهرنشین هم سوال کنید که پارازیت چیست پاسخ شما را در لحظه خواهد داد. اگر هم پاسخ دقیق و کارشناسی هم ندهد احتمالا نمی‌گوید نمی‌داند پارازیت چیست.پارازیت و نگرانی‌های همراه با آن امروز با زندگی مردم عجین شده است. کافیست به مراکز زنان و زایمان مراجعه شود تا ببینید دکترها چه تدابیر و اقداماتی برای جلوگیری از تاثیر پارازیت بر بارداری و حفظ جنین به مراجعان خود می‌دهد.

پارازیت
در ارتباط با سرطان هم به مردم چیزهایی گفته می‌شود و خلاصه حرف پارازیت همه جا هست.در خصوص توفان تهران که با آن عظمت بی‌سابقه از چشم سازمان هواشناسی دور ماند نیز گفته می‌شود پارازیت‌ها بی‌تاثیر نبودند. اما بشنوید اظهارات جالب معاون سازمانی که نقش اصلی در شناسایی عوامل، نقش و مسیرهای ارسال پارازیت در کشور را دارد که به سازمان هواشناسی پاسخ داده است.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید براینکه امواج و فرکانس های ارتباطی مقطعی نیستند که خود به خود رفع شوند؛ در مورد به وجود آمدن پارازیتها گفت: نمی دانم منظور از پارازیت چیست اما رگولاتوری چیزی را که تحت عنوان تداخل امواج شناخته می شود رفع خواهد کرد.
اظهارات ایشان زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم ریاست کمیته بررسی آثار پارازیت‌ها که از ابتدای دولت تشکیل شده و خروجی‌های آن در حال پاسکاری بوده و اعلام هم نمی‌شود به عهده همین سازمان یعنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.چه می‌توان گفت وقتی معاون سازمان ارتباطات رادیویی از پارازیت چیزی نمی‌داند اما تداخل امواج را می‌شناسد.

به راستی پرونده پارازیت‌ها با این شیوه جمع و جور خواهد شد و مردم در جریان نتایج بررسی دولت جدید قرار می‌گیرند؟

موبنا 

logo-samandehi