پنجشنبه، 23 مرداد 93 - 12:26

click

عارضم خدمتتون که از اول هفته تا الان آق‌ فریتون سر درد عجیبی پیدا کرده، علتشم مواجهه با دو سه تا خبر بود که باعث شد بنا به تشخیص دکتر مخم رگ به رگ بشه.من تو این چندسالی که از خدا عمر گرفتم درباره زمین‌خواری، رودخانه‌خواری، دریاخواری و خلاصه انواع و اقسام خواری‌ها شنیده بودم اما از اینترنت خواری چیزی به گوشم نخورده بود. چشمتون روز بد نبینه که تا چشمم به پدیده اینترنت خواری افتاد، زدم تو پیشونیم که وامصیبتا یعنی اینا دیگه کی می‌تونن باشن که اینترنت خوار هستن و حالا کی میخاد اینارو جمع کنه.هی با خودم می‌گفتم آخه این اینترنت دوزاری ما دیگه چی هست که یه عده از این همه چیز خوب برای خوردن، اومدن اینترنت، اونم اینترنت مملکت ما رو بخورن. جل الخالق که چه آدمایی پیدا می‌شن.
خلاصه خبرو که رفتم تا ته دیدم زرشک، این موضوع استثناً کار آدمیزاد نیست و دست موجودات نامریی در کاره. اونطور که یکی از مسوولان برخورد با پدیده اینترنت خواری می‌گفت، ظاهرا یه سری بی عقل نشستن یه سری ویروس طراحی کردن که اینترنت ۶۴ کیلوبایتی مملکت ما رو بخورن!هی با خودم می‌گفتم آخه اینترنت ایران به چه دردی می‌خوره، چرا نرفتن سراغ اینترنت کره جنوبی، چرا به تازگی پیداشون شده، قبلا یعنی کجا بودن و هزار جور سوال بی جواب دیگه تو ذهنم اومد که اتفاقا رگ به رگ شدن مخم از همونجا شروع شد.
با سردرد صفحه روزنامه رو ورق زدم که دیدم اههه! اینترنت دزدا هم به اینترنت خورا اضافه شدن که. ای بابا این دیگه چیه؟ خبرو رفتم تا ته دیدم یکی از شرکت‌های اینترنتی به کاربر بدبختی که اینترنتش هی می‌پریده گفته، کار کاره هکراس و کاری از ما ساخته نیست.خلاصه عمیقا به فکر فرو رفتم که حالا که هیچ آبی تو اینترنت مملکت بسته نشده و هیچ شرکت اینترنتی هم دست تو حجم اینترنت کاربراش نمی‌بره، لازمه که هر چه زودتر ستاد مبارزه با اینترنت خواری تشکیل بشه تا این پدیده نامیون هم از کشور حذف بشه. انشاا…
عزت زیاد
آق فری
منبع:عصرارتباط

logo-samandehi