چهارشنبه، 30 مرداد 92 - 10:45
آقای نایب زاده

 

 آقای نایب زاده

آقای نایب زاده

گپی کوتاه با آقای نایب زاده

اهداف برگزاری نمایشگاه هوشمندسازی را بیان کنید؟

امسال نمایشگاه هوشمندسازی جدا از نمایشگاه کودک برگزار شده است. این نمایشگاه سال گذشته با استقبال مناسبی روبرو شد و از این رو ستاد نمایشگاه تصمیم گرفت با توجه به ظرفیت های کشور در این عرصه، این زیرگروه را به عنوانی مستقل در تقویم نمایشگاه های استان تبدیل کند. در این راستا همکاری هایی با سازمان آموزش و پرورش استان صورت گرفت. نمایش و عرضه آخرین دستاوردها و خدمات این بخش، آشناسازی مدیران مدارس و مسؤولان با بخش سخت افزاری و نرم افزاری، آشنایی مردم با مدارس هوشمند و فرهنگ سازی این موضوع از اهداف این نمایشگاه است.

تأثیرات مثبت این رویکرد هوشمندسازی بر جایگاه فعلی هوشمندسازی در استان اصفهان را چگونه می بینید؟

بی شک همگام شدن با فرآیند جهانی این بخش، بهبود و به روز کردن روش های آموزشی و ارتقای سطح کیفی آموزش در کشور که پایه و اساس آینده سازی در کشور است، لازم و ضروری است. از آن جا که نمایشگاه ها می توانند در این میان نقش مهمی در معرفی بهترین خدمات و محصولات و تقویت این فضا داشته باشند، خانواده ها و والدین از طریق حضور در این فضا با روش های اجرایی صحیح، استانداردها، کمبود ها، لزوم اجرای این روش آشنا خواهند شد و از این طریق کیفیت خدمات ارایه شده در مدارس نیز مطابق با انتظار خانواده ها ارتقاء می یابد.

شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه ازچه استان هایی هستند؟

اصفهان و تهران

آیا فیلتر خاصی برای انتخاب مشارکت کنندگان وجود داشته یا تمامی شرکت ها با هر رتبه و جایگاه انفورماتیک امکان حضور در این نمایشگاه را داشته است؟

مسؤولان سازمان آموزش و پرورش از طریق سایت تخصصی نمایشگاه، بر ثبت نام کنندگان نظارت داشتند، چون کار اکثر این واحدها تخصصی است اکثر متقاضیان تأیید شدند. در مواردی هم سازمان آموزش و پرورش مجموعه های با کیفیتی که ثبت نام نکرده بودند را تشویق به حضور کرد. تعدادی از متقاضیان نیز به علت کمبود فضا از شرکت در نمایشگاه بازماندند.

چند  درصد از شرکت کنندگان در  بخش  هوشمند سازی  از استان  اصفهان  می باشند؟

حدود ۸۰ درصد

اطلاع رسانی در مورد این نمایشگاه به چه صورتی انجام شده است؟

اطلاع رسانی رسانه ای، چاپ و توزیع ۲۰۰۰ پوستر و ۱۶ هزار کارت ویژه بازدید، ارسال پیامک به بانک اطلاعاتی مرتبط، اطلاع رسانی از طریق ایمیل و جلسات حضوری، اطلاع رسانی به مدارس و مهدکودک ها

با توجه به فصل تعطیلی مدارس، آیا این تاریخ بهترین زمان برگزاری برای این نمایشگاه می باشد؟

با برسی هایی که انجام شد مشخص شد قبل از باز شدن مدارس، مدیران فراغت کافی برای خریداری و انتخاب تجهیزات دارند و این امکان را خواهند داشت که بیشترین استفاده را از این نمایشگاه داشته باشند. آموزش و پرورش استان طی بخشنامه هایی مدارس کل استان را برای بازدید از این نمایشگاه به طور ویژه دعوت کرده است.

چه سازمان های دولتی در برپایی این نمایشگاه همکاری کردند؟

سازمان آموزش و پرورش

آینده سازی کشور با  به روز کردن روش های آموزشی

logo-samandehi