سه شنبه، 12 فروردین 99 - 04:01

 

.
اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان همگام با پویش#در_خانه_ میمانیم و رفع دغدغه های دیجیتالی شهروندان ، لیستی از فروشگاه های آنلاین در رسته های فروش لپ تاپ ، کامپیوتر ، تبلت ، کنسول بازی و خدمات نرم افزاری و طراحی سایت متشکل از اعضای مورد تایید خود را جهت بهره مندی در سایت حود  قرار داده است. در بیانیه این سایت آماده است :

🔰 این روزها به خاطر ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی در خانه قرنطینه هستیم ، ممکن است برای تجهیزات دیجیتالی که با آن کار میکنیم یا موجب سرگرمی اعضای خانواده است ، مشکل ایجاد شود.

👈 این مشکلات ممکن است سخت افزاری یا نرم افزاری باشد که نیاز به تعمیر داشته باشد.یا در این ایام به فکر خرید لپ تاپ ، گوشی ، کنسول بازی باشیم .

✅ اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان همگام با پویش#درخانه میمانیم و تامین نیازها و دغدغه های دیجیتالی شهروندان ، لیستی از فروشگاه های آنلاین شهر اصفهان در رسته های فروش لپ تاپ ، کامپیوتر ، تبلت ، کنسول بازی و خدمات نرم افزاری و طراحی سایت متشکل از اعضای مورد تایید خود را جهت بهره مندی در لینک زیر قرار داده است.

❇️ همشهریان اصفهانی عزیز میتوانید با مراجعه به لینک زیر ، ادرس تعدادی از فروشگاههای اینترنتی محصولات دیجیتال اصفهان که به این پویش پیوستند را مشاهده کنید .

👈در ایامی که در تعطیلات کرونایی به سر می بریم با خرید از فروشگاه های اینترنتی اصفهان ، به رونق کسب و کار همشهریان خود کمک کنیم.

👇👇👇👇

https://bit.ly/2wRAqrx

 

 

 

logo-samandehi