جمعه، 06 بهمن 91 - 10:16
کاظم آیت اللهی

 

کاظم آیت اللهی

کاظم آیت اللهی

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری  توکام۲۰۱۲با چه دستاوردها، رویکرد و اهدافی در استان اصفهان در حال برگزاری است؟

نمایشگاه بیانگر عزم جزم و آمادگی بخش خصوصی است که با حضور منسجم خود امید دارند مخاطبین استفاده وافر از توانمندی های آنان بعمل آورند و هدف اصلی مشارکت کنندگان برگزاری نمایشگاهی با کیفیت خوب خواهد بود.

نقش سازمان نظام صنفی رایانه ای اصفهان در برگزاری نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۲؟

همچون سالیان گذشته سازمان نقش خود را در جهت ارتقاء کیفی نمایشگاه و اجرای هرچه بهتر آن ایفا مینماید.

از ویژگیهای شاخص و بخصوص این دوره نمایشگاه که در دوره های قبل نبوده، به چه موارد و تفاوتهائی می توان اشاره داشت؟

تقسیم بندی تخصصی مشارکت کنندگان در نمایشگاه و ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری ها از ویژگی های شاخص نمایشگاه امسال میباشد.

در جهت ارتقاء کیفیت نمایشگاه و همچنین ارائه فضای آموزشی همزمان با نمایشگاه چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟

برگزاری چندین سمینار آموزشی به جهت فرهنگ سازی فناوری اطلاعات و ارتباطات، میزگردها و نشست های مسئولین و کارشناسان با ارائه نقطه نظرات و تخصیص فضای مناسبی برای شرکتها و موسسات آموزشی را می توان از اموری دانست که تلاش شده است در نمایشگاه امسال به آن بهای بیشتری داده شود.

در این راه با چه مشکلاتی روبرو شدید؟ در جهت مرتفع نمودن این مشکلات چه اقداماتی انجام شد؟

تلاش گردید با تشکیل جلسات مستمر ستاد برگزاری و اطلاع رسانی جامع و کامل بستر خوبی فراهم گردد و با همدلی و همکاری امور به نحو مطلوبی انجام پذیرد.

برای برگزاری این نمایشگاه میزان استقبال بخش دولتی و خصوصی چگونه بود؟ بیشتر مورد استقبال کدام بخش واقع شد؟

در تقسیم بندی و اولویت بندی فضای مناسبی همانند سال قبل برای بخش دولتی درنظر گرفته شده است و پیگیری های لازم صورت پذیرفته که امیدواریم با همکاری مسئولین امر شاهد حضور این بخش بیش از پیش باشیم و در بخش خصوصی مشارکت قابل توجهی صورت گرفته است.

اتوکام در این دوره مورد بی مهری چه بخشی واقع شد و جای چه کسانی در نمایشگاه اتوکام امسال خالیست؟

همه دست اندرکاران تلاش نموه اند تا از حوزه های مختلف در زمینه IT در نمایشگاه حضور یابند و بصورت گسترده اطلاع رسانی گردیده، حتی خارج از کشور و در نمایشگاههایی که مرتبط با این نمایشگاه است. مانند Gitex دوبی، تلکام، الکامپ و… .

هیئت برگزاری اتوکام۲۰۱۲ چه کسانی هستند؟چه مدتی برای انجام این پروسه  زمان صرف شد؟

ستاد برگزاری متشکل از کارشناسان و مسئولین این سازمان و شرکت نمایشگاهها در این امر فعالیت خود را از حدود سه ماه پیش آغاز و با تشکیل جلسات هماهنگی لازم به بعمل آورده اند.

پیام شما بعنوان رئیس سازمان نظام صنفی ومسئول برگزاری نمایشگاه چیست؟

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان برخود فرض می داند و رسالت دارد که تمام همت خود را برای نظم بخشی، سامان دهی و نمایش توان وافر فعالین این عرصه صرف نماید که جلوه ای از آن با پشتوانه و همراهی ارزشمند شرکت نمایشگاههای استان اصفهان در هیجدهمین نمایشگاه کامیپوتر و اتوماسیون اداری (Autocom2012) نمایان است و امیدوارم با هماهنگی ها و اقدامات ویژه ای که امسال انجام شده شاهد نمایشگاهی با کیفیت بهتر از سالهای گذشته باشیم.

logo-samandehi