شنبه، 01 اسفند 94 - 12:42

 

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان اصفهان از ارائه طرحی ویژه و انحصاری با عنوان « اینترنت خانواده » برای اولین بار در این خطه خبر داد.

اینترنت

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان، ناصر مشایخی افزود: با توجه به توسعه فضای الکترونیک و گسترش بکارگیری اینترنت در بین خانواده های ایرانی لزوم ارائه طرح های مبتنی بر نیاز خانواده ها در خدمات اینترنت احساس می شد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس شرکت مخابرات استان اصفهان، به عنوان برترین اپراتور و دارنده اکثریت تعداد مشتریان اینترنت پرسرعت در سطح استان، سبد سرویس اینترنت جدید خود را با عنوان اینترنت خانواده طراحی و به مشتریان ارائه کرده است.
وی افزود: در این سرویس اینترنت نوین، هریک از اعضای خانواده دارای اکانت شخصی و حساب کاربری مجزا خواهند بود.
مشایخی تشریح کرد: در سرویس اینترنت خانواده هر عضوخانواده می تواند بصورت اختصاصی به میزان مورد نیازخود حجم اینترنت خریداری واستفاده کند.
وی افزود: یکی دیگر از امکانات این سرویس امکان جابجایی حجم اینترنت بین اعضای خانواده است و هر کدام از اعضای خانواده می تواند حجم اینترنت خریداری شده خود را در اختیار سایر اعضا قرار دهد.
مشایخی خاطرنشان کرد: ویژگی منحصر به فرد این طرح آن است که ضمن امکان فوق نماینده خانواده هم می تواند یکی از بسته های اینترنت خانواده را خریداری و بین اعضا خانواده توزیع کند و هرکدام از اعضای خانواده نیز می توانند از بسته های اینترنت خانواده بصورت جداگانه خریداری و استفاده کنند.
وی عنوان کرد: از دیگر مزیت های این طرح وجود هدیه های اینترنتی، اضافه بر طرح های قبلی و همچنین قیمت بسیار مناسب تر نسبت به دیگر طرح ها خواهد بود که مورد توجه خانواده ها قرار می گیرد.
وی تأکید کرد: این طرح به عنوان طرح و ایده ویژه و انحصاری از طرف طراحان شرکت مخابرات استان اصفهان و برای اولین بار در کشور ارائه شده است.
استان اصفهان بیش از دو میلیون و ۲۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت با ضریب نفوذ ۴۴٫۶۷ درصد دارد.
ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور ۳۷٫۸ است.
همچنین این استان چهار میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک تلفن همراه اپراتور همراه اول دارد.

logo-samandehi