شنبه، 23 بهمن 95 - 10:23

 

مهندس وحید حیدریان با اعلام این مطلب افزود: این سازمان بر اساس رسالت خود در ارائه خدمات الکترونیکی سریع و بهنگام به شهروندان و کارکنان شهرداری اقدام به ارائه بیش از ۲۰ خدمت الکترونیکی در سایت این سازمان به نشانی الکترونیکی ict.isfahan.ir نموده است.

وی با اشاره به تأکیدات شهردار اصفهان مبنی بر معرفی درگاه الکترونیکی شهرداری در سطح ملی و بین المللی بر اساس اهداف و چشم انداز اصفهان ۱۴۰۰ شهرداری افزود: طراحی و به روز رسانی این سایت در راستای نیازها مخاطبان  و با بهره گیری از تجارب و استانداردهای روز انجام و در قسمت های مختلف اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تعدادی از این خدمات را برشمرد و گفت: در این خصوص نظرسنجی خدمات الکترونیکی، ثبت نام در سامانه یکپارچه مکانی اصفهان(سیما)، تکمیل بانک اطلاعات و فراخوان نیروی انسانی، جستجو و ثبت نام در دوره های حضوری و غیر حضوری مرکز آموزش سازمان، اطلاع از مناقصات، مزایدات و فراخوان های سازمان فاوا و درخواست گواهی الکترونیکی(امضای دیجیتال) از جمله مهمترین مواردی است که در لیست خدمات ارائه شده است.

وی ادامه داد: از جمله خدمات دیگر این سایت می توان به ثبت نام در دوره های فناوری اطلاعات ویژه کارکنان دولت و شهرداری ها، آزمون های شهرداری اصفهان، اعلام نتایج  و درخواست گواهی دوره های مرکز آموزش، کاتالوگ داده مکانی شهر اصفهان، ثبت و پیگیری اشکالات خدمات الکترونیک شهرداری،  میزکار الکترونیکی کارکنان و پیگیری مکاتبات سازمان فاوا اشاره نمود.

حیدریان در پایان با بیان اینکه تغییرات شکلی و محتوایی در این سایت به عنوان اولین تغییر در بین بیش از یکصد زیرسایت درگاه الکترونیکی شهرداری انجام شده ، خاطر نشان کرد: تغییرات انجام شده  در  یک بازه زمانی کوتاه مدت ، افزایش مراجعات الکترونیکی مخاطبان و رشد بازدیدهای سایت جدید و بالتبع افزایش بازدیدهای درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان را به دنبال داشته است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری در پایان ابرازی امیدواری کردتا در آینده زمینه استفاده بیشتر از خدمات الکترونیکی شهرداری فراهم گردیده و شهروندان به جای مراجعه حضوری و صرف هزینه و زمان زیاد، از خدمات درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir  به صورت شبانه روزی بهره مند گردند.

شایان ذکر است در سایت جدید خدمات و قسمت های دیگری همچون مقاله و سمینارهای علمی، استانداردهای فنی سازمان فاوا، معرفی محصولات، خدمات و پروژه ها و کانال های ارتباطی با کلیه کارکنان سازمان فاوا و… در اختیار مخاطبان و مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

این سایت در هفتم آذرماه سال جاری باحضور شهردار اصفهان، مدیر هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و سازمان های شهرداری، و مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان فاوا به صورت رسمی رونمایی شد.

logo-samandehi