سه شنبه، 07 آذر 96 - 08:14

 

دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس توسعه پایدار و عمران شهری گفت: توسعه، بهسازی، بازسازی، باززنده سازی و بازآفرینی در مناطق و سکونت گاه‌ها و بافت‌های ناکارآمد از اهداف هفتمین کنفرانس توسعه پایدار و عمران شهری خواهد بود.امیرمسعود سامانی منطقه اصفهان، اظهار کرد: هفتمین کنفرانس توسعه پایدار و عمران شهری در شش محور اصلی و با تمرکز بر موضوعات تخصصی از جمله معماری، شهرسازی، عمران، محیط زیست، صنعت، ساختمان، IT و حمل و نقل و ترافیک برگزار می‌شود.

 

وی افزود: محور پیشنهادی و تخصصی این همایش نیز بازآفرینی شهری در توسعه پایدار شهری و با تمرکز بر مفهوم بازآفرینی به عنوان سیاستی جدی در زیر مجموعه‌های متولی مثل وزارت راه و شهرسازی و مدیریت شهری دنبال خواهد شد.

دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس توسعه پایدار و عمران شهری ادامه داد: توسعه، بهسازی، بازسازی، باززنده سازی و بازآفرینی در مناطق و سکونت گاه‌ها و بافت‌های ناکارآمد از اهداف این کنفرانس خواهد بود.

سامانی با اشاره به برگزاری شش دوره از این کنفرانس در شش دوره گذشته، تصریح کرد: این کنفرانس مورد توجه مسئولان و مدیران شهری و استانی سراسر کشور بوده و همواره پژوهشگران و اساتید دانشگاهی نگاه ویژه‌ای به این کنفرانس دارند.

وی تاکید کرد: تاکنون ۲۴۵ مقاله به این کنفرانس ارسال شده است و در روزهای آینده این میزان به ۲۶۰ مقاله خواهد رسید و سپس داوری مقالات آغاز می‌شود که با رد برخی از مقالات تعداد ۲۰۰ تا ۲۱۰ مقاله در کنفرانس مطرح خواهد شد.

دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس توسعه پایدار و عمران شهری خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان از مهمانان ویژه این کنفرانس هستند، همچنین مدیران شهری و استانداران نیز حضور خواهند داشت، علاوه بر این افراد اساتیدی از دانشکده شهرسازی دانشگاه صنعتی دورتموند نیز از سخنرانان این کنفرانس خواهند بود.

این کنفرانس ۲۳ و ۲۴ آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

logo-samandehi