سه شنبه، 16 آذر 95 - 04:02

 

پیش از ظهر امروز سه شنبه در انتخابات کمیسیون های شش گانه اتاق اصناف اصفهان که با حضور روسای اتحادیه ها در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اعضای کمیسیون های بودجه و تشکیلات، امور اقتصادی، حل اختلاف و تشخیص، بازرسی، اجتماعی و فرهنگی، آموزش و پ‍ژوهش مشخص شدند.

n00258686-b

عباسعلی بصیرت ۶۵ رای، مصطفی توکلی ۶۱ رای، اسماعیل معصومی ۵۹ رای؛ حسین ملت ۴۲ رای و محمدرضاهادی ۳۷ رای کسب کرده و پیروز انتخابات کمیسیون حل اختلاف و تشخیص شدند.
در کمیسیون بازرسی و رسیدگی به شکایات نیز ناصر محمدی با ۶۱ رای، مهدی غفرانی با ۵۸ رای، محمود امامیه با ۵۸ رای، اکبر چیت ساز با ۵۰ رای و همچنین حجت الله پورحقانی با ۴۷ رای  حداکثر آرا را کسب کرده و به این کمیسیون راه یافتند.
در کمیسیون امور اقتصادی مجید کرباسچی با ۶۵ رای، باقر اوستا با ۶۵ رای؛ روح الله چلونگر با ۵۳ رای، اکبر عشوریان با ۴۹ رای و عکاف زاده با ۳۳ رای افراد منتخب این دوکمیسیون بودند.
در کمیسیون آموزش و پژوهش نیز حسن میر شمشیری با کسب ۶۵ رای، امیررضا سمائیان با ۶۴ رای، مصطفی سلمانی با ۵۵ رای،فرشاد جعفریان با ۵۶رای، محمد مهدی صدرهاشمی با ۳۷ رای پیروز انتخابات این کمیسیون اعلام شدند.
اکبر زاهدی با ۶۰ رای، سعید کوچک زاده با ۵۲رای، احمد تقی زاده با ۵۰ رای، اسداله عدالت پناه با ۳۷ رای؛ حمیدرضا رضایی منتخبان کمیسیون امور فرهنگی و اجتماعی بودند.
همچنین عماد افهام با ۷۶ رای، محمد مرتهب با ۷۵ رای، ابراهیم خطابخش با ۴۸ رای،امین الله برخی ۴۸رای، غلامحسین شفیعی با ۴۶ رای و عنوان اعضای کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق اصناف اصفهان انتخاب شدند.

logo-samandehi