دوشنبه، 21 تیر 95 - 04:18

 

شرکت‌های فعال در حوزه ICT که دارای پروانه عضویت معتبر از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران هستند، می‌توانند با برخورداری از تسهیلات ویژه در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی حضور یابند.

fb37670a-9f63-47b7-8d4c-b8d2cbb2b0e8-cb

بر اساس توافق صورت گرفته میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و بخش بازرگانی سفارت کره جنوبی، شرکت‌های فعال در حوزه ICT که دارای پروانه عضویت معتبر از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران هستند، می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه و با برخورداری از تسهیلاتی در این نمایشگاه با عنوان IT Convergence Expo ۲۰۱۶Korea شرکت کنند.
این نمایشگاه تجاری قرار است در شاخه‌هایی از صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند سخت‌افزار، رایانه‌های همراه، تلفن همراه، امنیت، انواع نمایشگرها، سیستم‌های ارتباطی و ماشین‌های اداری هوشمند و بازی‌های رایانه‌ای برگزار شود.
علاقه‌مندان برای اعلام آمادگی و دریافت معرفی‌نامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌منظور بهره‌مندی از تسهیلات حضور در این نمایشگاه تجاری تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه نهم تیرماه فرصت دارند تا با دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران  به شماره ۸۸۷۳۴۴۹۹ تماس حاصل کنند.
نمایشگاه تجاری فناوری اطلاعات از سوم شهریورماه جاری تا پنجم شهریورماه جاری در شهر دئگو (Daegu) کره جنوبی برگزار خواهد شد.

logo-samandehi