پنجشنبه، 08 آبان 93 - 02:48

 

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روابط عمومی این وزارتخانه در یازدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران (سال ۱۳۹۳) شرکت کرد و با توجه به استفاده از ابزارهای نوین روابط عمومی الکترونیک در رشته ارتباطات الکترونیکی برتر شد.دکتر فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره بر نقش تکنولوژی های ارتباطات الکترونیک، برای حیات و پویایی روابط عمومی تاکید کرد و گفت: تلاش می کنیم با به کارگیری جدیدترین متدهای برقراری ارتباط با مخاطبان، روابط عمومی وزارت ارتباطات را از فضای روابط عمومی سنتی خارج کنیم و به سطح روابط عمومی الکترونیک نزدیک سازیم.

وزارت ارتباطات
وی با تاکید بر نقش روابط عمومی در تعامل با مردم و دولت افزود : روابط عمومی سایبر بدین معنا است که بتوانیم تلفیق حرفه ای از نیروی انسانی و تکنولوژی داشته باشیم.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات  اظهار کرد: برای ارزیابی صحیح در سطح بندی روابط عمومی ها به لحاظ فعالیت الکترونیکی، نیازمند آن هستیم که روابط عمومی ها را به لحاظ شکل و محتوا از نظر سوق به سمت الکترونیکی شدن ، در طول زمان بررسی کنیم که خوشبختانه سمپوزیوم برترین های روابط عمومی ایران  به این مهم توجه داشته است.
دکتر فرنقی زاد ضمن تشکر از همکاران خود در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: معتقدیم روابط عمومی وزارت ارتباطات باید در حوزه روابط عمومی الکترونیک پیش رو باشد و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
وی همچنین از خبرنگاران فرهیخته حوزه ارتباطات که با نقدهای منصفانه خود باعث بهبود عملکرد مرکز روابط عمومی شده اند تشکر و قدردانی کرد.
یازدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در سالن همایشهای برج میلاد  هم اکنون در حال برگزاری است.

logo-samandehi