پنجشنبه، 18 دی 93 - 04:14

 

به همت دانشگاه پیام نور اولین همایش ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

r_1_141109005446

دکتر امیر هوشنگ تاجفر دبیر علمی همایش اعلام کرد : هم‏زمان با رشد روز افزون فناوری اطلاعات در عصر حاضر و همچنین گسترش مدیریت سازمانی با تکیه بر مباحث فناوری اطلاعات توجه به چالش‏های و مشکلات در این حوزه به یک امر ضروری مبدل شده است.

final poster111

دبیر علمی همایش مدیریت فناوری اطلاعات در ادامه عنوان کرد : امروزه درصد قابل توجهی از پروژه‌های فناوری اطلاعات با شکست مواجه شده و درصد بالاتری با چالش‌های مختلفی، از جمله دیرکرد زمانی، هزینه‌های پیشبینی نشده، کیفیت پایین خروجی‌ها و عدم پوشش کامل اسکوپ یا گستره تعریف شده، روبرو می‏باشند.

وی افزود: تقریباً اغلب این مشکلات ریشه مدیریتی دارد، که به دلایل مختلفی برای ساز‌مان‌ها ایجاد می‌گردد. این مشکلات و چالش‌ها مختص کشور خاصی نیست، و به نوعی در تمامی کشور‌ها و تقریباً در تمام سازمان‌ها و صنایع وجود دارد.

ایشان اعتقاد داشتند که این همایش با در نظر گرفتن چالش‏های موجود در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان‏ها و صنایع و به منظور ایجاد فضایی برای ارائه نظرات کارشناسان صنعت و دانشگاه طراحی شده است

سایت همایش

logo-samandehi