شنبه، 30 شهریور 92 - 11:46
G2 ال جی

 

با جمع بندی تمام گوشی‌های هوشمندی که به تازگی معرفی شده اند، برترین محصولاتی که قرار است پاییز امسال وارد بازار شوند، معرفی شده اند.

  G2 ال جی

 G2 ال جی

G2 ال جی

پرچمدار شرکت ال جی با بهره گیری از پردازنده پر قدرت اسنپدارگون ۸۰۰ یکی از سریع ترین و سبکترین فبلت ۵٫۲ اینچی است که قرار است به بازار بیاید. صفحه  نمایش تمام اچ دی این محصول در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می تواند یکی از گزینه های خرید کاربران باشد.

گلکسی نوت ۳ سامسونگ

گلکسی نوت 3 سامسونگ

گلکسی نوت ۳ سامسونگ

جزء باریکترین، خوش طراحی ترین فبلت های این فصل محسوب می شود. این محصول با پردازنده چهار هسته ای و فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتزی نیروی مورد نیاز  صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی تمام اچ دی Super AMOLED را تامین می کند که باید این موضوع را در هنگام خرید مد نظر داشته باشید.

  اکسپریا Z1 سونی

اکسپریا Z1 سونی

اکسپریا Z1 سونی

یکی از پرچمداران ضد آب سونی است می تواند توجه شما را جلب نماید. این محصول با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ چهار هسته ای و دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی این اطمینان را به ما می دهد که این یک محصول پر سرعت بی نظیر است.

  iPhone 5S 

iPhone 5S

iPhone 5S

اپل نیز به تازگی آیفون جدیدی‌ را معرفی کرده است. یکی از تغییرات چشم گیر این محصول جدید وجود اسکنر انگشت بر روی دکمه هوم این محصول است.

  iPhone 5C

iPhone 5C

iPhone 5C

بی شک یکی از مواردی که هنگام خرید به آن توجه می شود، قیمت است. امسال اپل به این نکته توجه کرده و برای علاقمندان محصولاتش نسخه ارزان قیمتی از آیفون ارائه داده آن iPhone 5C رنگارنگ است. این محصول با بدنه پلاستیکی در ۵ رنگ نسخه اقتصادی آیفون ۵ می باشد.

Xperia Z Ultra سونی

Xperia Z Ultra سونی

Xperia Z Ultra سونی

در حیطه گوشی های غول پیکر خودنمایی می کند. این فبلت با صفحه نمایش تمام اچ دی ۶٫۴۴ اینچی با فریم آهنی در زیر پوسته خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ محافظت می کند. نکته دیگر که هنگام خرید می توانید به آن توجه کنید قابلیت ضد آب بودن این محصول است.

Lumia 925  

 Lumia 925

Lumia 925

هر چند نوکیا روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته است، با این حال این شرکت فلاندی دست از کار نمی کشد و قرار است در فصل پاییز Lumia 925 را روانه بازار کند. این گوشی‌هومشند باریک اندام با بدنه آلومینیومی یک مزیت بسیار خوب دارد و آن وجود دوربین قدرتمند بر روی آن است که حتی در شرایط کم نور هم می تواند یک عکس با کیفیت تحویل شما بدهد.

logo-samandehi