جمعه، 18 شهریور 01 - 01:26

 

🔰انتخابات هیئت رئیسه و بازرس اتحادیه صنف رایانه اصفهان با حضور ۴۷۹ عضو از ۱۳۹۳ عضو برگزار شد . در این دوره ۱۳ عضو حضور در هیئت ریئسه و ۶ عضو داوطلب حضور بعنوان بازرس داوطلب شدند که از این بین ۷ نفر بعنوان هیئت رییسه و ۱ بعنوان نفر بازرس انتخاب شدند.این انتخابات با حضور اعضای اتحادیه فناوری اطلاعات و مسئولین ذیربط در تاریخ پنج شنبه هفدهم شهریورماه سال جاری برگزار شد.

🔶در این دوره دو ائتلاف همت و تحول شکل گرفت که پس از اعلام نتایج ، از هر دو ائتلاف نفراتی انتخاب و موفق به کسب حضور شدند.

🔷جوان بودن نفرات برتر لیست نهایی یکی از موضوعات قابل توجه این دوره بود.

انتخابات به پایان رسید و با توجه به اهمیت فناوری اطلاعات در جامعه، انتظار میرود T که هیئت رئیسه جوان و پر انرژی ، از نتایج سالها تلاش و تجربیات ارزشمندی که سالها با زحمت و همت توسط هیات رئیسه قبلی در راستای پیشرفت واعتلای صنف بدست آمده، استفاده و با تعامل صنفی و با توجه به ظرفیت بالقوه موجود صنف شهر اصفهان علاوه بر ایجاد کانالهای درآمدی بیشتر برای اعضاء، نگاهی به موضوعات کلان نیز داشته باشند.

🔻 بایستی اذعان داشت که با گسترش حوزه های مرتبط با ICT ، اتحادیه صنف فناوری اطلاعات تنها به مراکز آی تی اصفهان محدود نشود و بایستی از پتانسیل صنفی در زمینه های دانش بنیان ، استارت آپ ها ، مراکز شتابدهی و کارآفرینان و ظرفیت موجود با هم افزایی و تلاش جمعی در راستای اعتلای صنفی به پیشرفت خود ادامه دهد.

🔻هدف ایجاد بستر و کمک به فعالین حوزه تخصصی این کسب و کار است. برای پیشرفت شرایط فعالین صنف ، با همراهی و هم اندیشی، گامی برای بهتر شدن شرایط و بستر سازی برای کسب و کار فعالان انجام دهند در این شرایط بحرانی اقتصادی، همکاری و هم اندیشی یکی از مهمترین وظایف مراکز تصمیم گیری در حوزه فعالان فناوری اطلاعات می باشد.در شرایط بحران اقتصادی مراکز تصمیم گیری استان باید به فکر این باشند راهی برای تسهیل و گسترش فعالیت اعضا انجام دهند.

🔻مسیولین صنف دراین راه مسئولیت خطیری دارند و دغدغه ها نیز بسیارند.ضمن قدردانی از مدیران دوره ی قبلی صنف و آرزوی توفیقات روز افزون ، امیدواریم حضور مدیران جدید در ساختار تصمیم گیری و مسئولیت صنف فناوری اطلاعات اصفهان منشاء تلاش، رشد و پویایی صنف و این مجموعه گردد.

🎙 اصفهان ارتباط
📍رسانه جامعه فناوری اطلاعات و کارآفرینی اصفهان

https://chat.whatsapp.com/HfwIuCj9korBO307YxFkGu

logo-samandehi