شنبه، 26 مهر 93 - 08:17

 

اولین دوره مسابقات « نبرد اپلیکیشن ها » با هدف کشف استعداد‌های برنامه نویسی بر روی پلتفرم‌های مختلف برگزار می‌شود.این مسابقه دارای دو بخش اصلی اپلیکیشن‌های موبایل و دسک‌تاپ و نیز بخش جنبی و پرهیجان « حل جدول سودوکو » می باشد که تیم‌ها می توانند با توجه به توانایی‌های خود در یک یا چند دسته شرکت کنند.

slider-bg

این مسابقات در دانشگاه اصفهان، دانشکده مهندسی کامپیوتر، تالار مهندسی فناوری اطلاعات برگزار میشود.افرادی که مایل به شرکت در مسابقه هستند باید تیم های ۱ تا ۳ نفره خود را تا تاریخ  ۱  آبان  مشخص کنند و با معرفی طرح خود در قالب یک فایل pdf در سایت Appui.ir نمایند.تندیس مسابقات همراه با جوایز ویژه به تیم برنده اهدا می شود.همچنین به همه ی شرکت کنندگان در مسابقه گواهی حضور داده خواهد شد.

 تیم ها باید در صبح پنج شنبه ۸ آبان در سایت مرکزی دانشگاه اصفهان حضور یابند و به ارائه حضوری اپلیکیشن های خود بپردازند و پس از پذیرایی و صرف ناهار خود را برای سایر مراسمات در نظر گرفته شده و اهدای جوایز آماده کنند.

از حامیان این مسابقات می توان به انجمن رمز ایران شاخه دانشجویی،ACM انجمن،انجمن علمی گروه مهندسی نرم افزار و ،مهندسی معماری کامپیوتر و CEEDگروه اشاره کرد

logo-samandehi