شنبه، 13 مهر 98 - 08:42

 

برگزاری جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان با حضور مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورها به ریاست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان در با هدف بررسی فعالیت ها و مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و هم افزایی در راستای رفع مشکلات برگزار شد.

در این جلسه جعفر مطلب زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان از انجام کلیه امور مربوط به صدور مجوز فعالیت دفاتر پیشخوان در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان خبر داد. مطلب زاده اشاره کرد که به منظور تسریع و تسهیل روند اخذ مجوز برای متقاضیان، تا حد امکان هماهنگی های لازم با پست بانک و غیره جهت انجام کلیه استعلامات از سوی این اداره کل انجام شده است. همچینن مطلب زاده ضمن بررسی شکایت های ثبت شده توسط اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی، از واحدهای تابعه وزارت خواستار رفع مشکلات و تسهیل امور مشترکین شد.

تأسیس باجه ی تخصصی صنایع دستی توسط اداره کل پست استان اصفهان در میدان نقش جهان یکی از مصوبات آخرین سفر وزیر محترم ارتباطات و فناروی اطلاعات به استان اصفهان است. لذا جعفر مطلب زاده ضمن بررسی وضعیت نهایی باجه ی مذکور از اداره کل پست خواست تا خدمات و نحوه سرویس دهی در این باجه متناسب با ویژگی های صنایع دستی باشد و کیفیت سرویس دهی تا حد امکان افزایش یابد.

logo-samandehi