یکشنبه، 12 اسفند 97 - 11:10

 

اختتامیه ششمین جشنواره ملی اَمنیت فضای تبادل اطلاعات همزمان با نمایشگاه اکوسیستم اَفتا، در روز چهارشنبه ۱۵ اسفند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان این جشنواره را به صورت سالیانه با حمایت مرکز ماهر و سازمان فناوری اطلاعات کشور وبا مشارکت شرکت‌های پیشرو اَفتا برگزار می‌کند.

این جشنواره در قالب رویدادهای گوناگونی شامل همایش افتتاحیه، کمپین استارتاپ امن، کارگاه‌های اَفتا، مسابقه چالش‌های افتا، رویداد کار و کسب نواَفتا، مسابقه‌ی ملی فتح پرچم و نمایشگاه اکوسیستم افتا برگزار می‌گردد. این جشنواره که از مهر ماه آغاز شده است در روز چهارشنبه ۱۵ اسفند  با اهدا جوایز یرگزیدگان خاتمه می‌یابد.

 

 

برنامه‌های همایش اختتامیه‌ی امسال شامل سخنرانی رئیس جشنواره، سخنرانی رسیدگی به حادثه شامل روایت دو حادثه‌ی سایبری واقعی سازمانی و شناسایی و مهار آن و اهداء جوایز به برگزیدگان رویدادها است، این همایش با حضور و سخنرانی دکتر صادقی معاون اَفتا سازمان فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود. در این همایش سازمان‌ها و مراکز آپای سراسر کشور حضور خواهند داشت.

در کنار همایش اختتامیه، نمایشگاه اکوسیستم اَفتای کشور نیز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه مراکز آپای سراسر کشور در کنار شرکت‌های نوپا و شرکت‌های پیشرو افتا به ارائه‌ی دستاوردهای خود می‌پردازند.مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان در این نمایشگاه  از سامانه‌ی مقابله با حملات DDoS (سدید) و چند سامانه‌ی بومی دیگر رونمایی خواهد کرد.حضور برای کلیه  دانشجویان، علاقمندان و فعالان امنیت فضای تبادل اطلاعات در این همایش و نمایشگاه آزاد است.

logo-samandehi