پنجشنبه، 12 خرداد 01 - 09:42

 

همزمان با فصل ارائه اظهارنامه های مالیاتی، کارگاه آموزشی نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و تبیین دستورالعمل تبصره ماده ۱۰۰ با حضور اعضای رسته کافی نت اصفهان، سه شنبه دهم خردادماه، برگزار شد.

 

 

در این جلسه آموزشی مدیر کل محترم امور مالیاتی اصفهان بر اهمیت درج اطلاعات صحیح و کامل مودیان در تنظیم اظهارنامه ها ، تاکید کردند. آقای مزیکی هدف از ارائه اظهارنامه بصورت  الکترونیکی را کاهش مراجعات مردم به ادارات امور مالیاتی و دریافت اطلاعات مودیان جهت ورود به طرح جامع مالیاتی دانستند و تصریح نمودند : در بحث خوداظهاری مودی باید در خصوص قوانین راهنمایی شود ولی سود و زیان و اطلاعات مالی واحد صنفی توسط خود مودی ابراز  و در اظهارنامه ثبت گردد.

در این کارگاه یک روزه آقای مزیکی مدیر کل اداره امور مالیاتی استان اصفهان آخرین تغییرات قوانین مالیاتی را مطرح کردند وآن را گامی بزرگ در جهت شفاف سازی مالی و جلوگیری از فرار مالیاتی و عادلانه تر کردن رویه ی اخذ مالیات دانستند. این جلسه با استقبال گسترده ی اعضای رسته ی کافی نت برگزار شد . آقای مزیکی پاسخگوی سوالات حاضرین در این کارگاه بودند.

ضمنا جناب آقای مزیکی ضمن قدردانی از رسته ی فعال و متخصص کافی نت بخاطر همکاری با سازمان امور مالیاتی و خدمت رسانی به عموم واحد های صنفی در جهت تنظیم و ارسال هرچه بهتر اظهارنامه مالیاتی، بر نقش موثر کافی نت ها در این عرصه تاکید کردند.

logo-samandehi