شنبه، 28 تیر 93 - 07:37

 

Image-Galaxy-Tab-S-Bluetooth-Keyboard_4

 در این مطلب تعدادی از بهترین تبلت‌هایی را که به همراه کیبورد عرضه می‌شوند را برای شما جمع آوردی کردیم پس با ما همراه باشید.

تبلت‌های سری سرفیس مایکروسافت دارای این ویژگی یعنی کیبوردهای فیزیک رنگارنگ نوآورانه که دو نقش کاور محافظ و کیبورد را بازی می‌کنند هستند.

اکثر کاربران تبلت‌ها علاقه دارند از تبلتشان مانند یک لپ تاپ استفاده کنند بنابراین شرکت‌ها نیز محصولات خود را روزانه با شباهت بیشتری به لپ تاپ‌ها عرضه می‌کنند. برای مثال به Note pro نگاهی بیندازید، صفحه نمایش بزرگ کار را تا حدی مانند لپ تاپ کرده است اما برای شباهت آن به لپ تاپ‌ها فقط این کافی نیست بنابراین سامسونگ کیبورد نرم افزاری خود را به طرز زیبایی برای این تبلت شبیه کیبورد واقعی ساخته است. اما تجربه ی کار با کیبورد فیزیکی هیچ گاه قابل مقایسه با کیبورد نرم افزاری نیست. سامسونگ به این نکته توجه کرد و در مدل Tab s کیبوردی فیزیکی نیز برای این محصول عرضه کرد.

نه فقط سامسونگ، امروزه اکثر شرکت‌ها دارند در این زمینه قدم بر می‌دارند و محصولاتی تحسین بر انگیز به بازار عرضه می‌کنند. مایکروسافت، لنوو، ایسوس و … نمونه‌هایی از این شرکت‌ها اند.

تلاش این شرکت‌ها در این زمینه باعث ایجاد نوعی جدید از دستگاه‌ها با نام hybrids شد. حال اگر می‌خواهید تبلتی بخرید و دوست دارید که با تبلتان همراه با کیبورد کار کنید، به این چندین پیشنهاد ما نیز نگاهی بیندازید.

Asus Transformer Pad TF103

transformer-pad-tf103-4503-003

همان طور که گفتیم ایسوس سابقه ی درخشانی در زمینه ی Hybird دارد. تبلت Asus Transformer Pad TF103 یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت‌ها در این زمینه است. این تبلت با اینترفیس جدید ایسوس و تعداد کمی‌برنامه اضافه، حافظه ابری رایگان و به همراه یک برنامه ی audio-enhancing سیستم عامل اندروید را به شکلی دیگر برای شما جلوه می‌دهد. کیبورد آن به سرعت به آن وصل و به سرعت از آن جدا می‌شود و حس خوبی را به شما می‌دهد.

Lenovo Miix 2

Lenovo_Miix_2_35833700-04

لنو هم از آن شرکت‌هایی است که اکثرا محصولات Hybird خود را روی ویندوز پیاده سازی می‌کند. این تبلت زیبا به همراه کیبورد آهنربایی مخصوص حس کار با یک لپ تاپ واقعی را به شما می‌دهد. این تبلت می‌تواند به راحتی با سرفیس پرو ۳ رقابت کند.اگر می‌خواهید ویندوز ۸ را روی دستگاهی مسی اما مقرون به صرفه تر از سرفیس پرو ۳ این گزینه پیشنهاد خوبی است.

Sony Vaio Tap 11

Sony_Vaio_Tap_11_35827159_10

این دستگاه یکی از تبلت‌ها خوب سونی می‌باشد که مبتنی بر ویندوز ۸٫۱ است. این تبلت دارا یک صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن بالا به همراه پردازنده ی سری I اینتل می‌باشد. اگر یکی از مقاوم ترین تبلت‌های ویندوزی را می‌خواهید این تبلت به دردتان می‌خورد. علاوه بر آن از سبک ترین و نازک ترین تبلت‌ها جهان است. کیبورد آن نیز به همراه آهن ربا و بلوتوث با دستگاه کار می‌کند.

Microsoft Surface Pro 3

microsoft-surface-pro-3-product-photos-studio08

از زمان آغاز ساخت سری تبلت‌ها سرفیس، این محصولات زیبا به خاطر طراحی خوب و کیبرد آن مشهور هستند. ماکروسافت در این تبلت ۱۲ اینچی ماهیت واقعی ویندوز ۸٫۱ را به نمایش در بیاورد. علاوه بر کیبورد خوب، سرفیس پرو ۳ دارای پردازنده ی قوی، قلم هوشمند و صفحه نمایش است و ماکروسافت سعی کرده آن را سبک تر و نازک تر کند. از نظر ما این تبلت بهترین تبلت ویندوزی است اما اگر بخواهید حسابی هزینه کنید.

logo-samandehi