چهارشنبه، 23 بهمن 98 - 00:34

 

بیست و سومین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان با حضور آقای حامد تاج الدین هم بنیانگذار و مدیرعامل آچاره (achareh.ir) در روز دوشنبه بیست و هشتم بهمن ماه ۱۳۹۸ برگزار می گردد.

استارتاپ گرایند یک برنامه و گردهمایی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ هاست که در بیش از ۱۰۰۰ شهر دنیا از جمله اصفهان اجرا می شود. در این رویداد از کارآفرینان موفق در حوزه وب و تکنولوژی دعوت می شود به عنوان میهمان حضور یافته و تجارب خود را با سایرین سهیم شوند.

  • با موسسین استارتاپ های مطرح کشورتان آشنا شوید
  • داستان پیدایش و رشد کسب و کارهای اینترنتی را بشنوید
  • دوست و همکار پیدا کنید و شبکه کاریتان را گسترش دهید

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره رویداد های گذشته و مهمان های قبل، همچنین مشاهده فیلم گفتگو ها میتوانید به وب سایت ایران به آدرس http://startupgrindisfahan.ir و یا وب سایت جهانی به آدرس http://startupgrind.com/isfahan مراجعه فرمایید

ارتباط با دبیرخانه:

info@startupgrindisfahan.ir

۰۹۳۰۱۰۰۵۵۰۱ – ۰۹۳۷۷۸۳۶۱۹۰

سخنرانان

حامد تاج الدین-هم بنیانگذار و مدیرعامل آچاره

حامد تاج الدین هم بنیانگذار و مدیرعامل آچاره است. او مقطع کارشناسی را در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف و مقطع ارشد را در رشته MBA همین دانشگاه گذرانده است. تاج الدین مدرک دکترا مدیریت کسب و کار را از دانشگاه یورک شهر تورنتو کانادا دریافت کرده است و دوره پست دکترا را در مدرسه کسب و کار ESSEC پاریس گذرانده است.در سال ۱۳۹۵ حامد به ایران برگشت و با کمک دو تن از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف آچاره را به عنوان یکی از محصولات شرکت ساناگستر سبز راه اندازی کردند. آچاره پیشرو ارائه خدمات آنلاین و حرفه ای در ایران است که بیش از یک میلیون مشترک دارد.

logo-samandehi