چهارشنبه، 03 مهر 92 - 01:02
تبلت Kindle HDX آمازون

 

تبلت Kindle HDX آمازون

تبلت Kindle HDX آمازون

HDX‌های جدید آمازون از سیستم-روی-یک-چیپ Snapdragon 800 کوالکام با چهار هسته ۲٫۲ گیگاهرتزی بهره می‌برند. صفحه نمایش هر دو تبلت دارای فناوری تشخیص نور محیط است که بصورت خودکار شدت روشنایی صفحه نمایش را برای مطالعه کتاب تنظیم می‌کند تا به این ترتیب طول عمر باتری را تا ۱۷ ساعت برای مطالعه افزایش دهد. آمازون طول عمر باتری، در امور روزمره را نیز ۱۱ ساعت اعلام کرده است.از دیگر مشخصات سخت افزاری HDXهای جدید آمازون می‌توان به دو گیگابایت حافظه رم و گرافیک Adreno 330 اشاره کرد. رزولوشن صفحه نمایش تبلت ۷ اینچی HDX برابر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و رزولوشن نسخه ۸٫۹ اینچی نیز ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل گزارش شده است.

تبلت Kindle HDX آمازون

تبلت Kindle HDX آمازون

تبلت‌های جدید آمازون به میزان قابل ملاحظه‌ای نسبت به Fireهای قدیمی باریک‌تر شده‌اند.نسخه ۸٫۹ اینچی HDX حدود ۳۴ درصد سبک‌تر از Kindle Fire HD است. آمازون علاوه بر معرفی دو تبلت جدید خود از نسخه جدید سیستم عامل Fire OS 3.0 که با نام Mojito نیز شناخته می‌شود، رونمایی کرد.نسخه ۸٫۹ اینچی HDX از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت به همراه یک نرم افزار ویرایش عکس بهره می‌برد که امکان تغییر روشنایی و کنتراست تصویر را به همراه رتوش تصاویر میسر می‌سازد.نسخه جدید سیستم عامل Fire OS آمازون که بر پایه اندروید ساخته شده، قابلیت‌های جدید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید موزیکی که در یک فیلم در حال شنیدن هستید را بلافاصله خریداری کنید یا در مورد کارکترهای آن فیلم بیشتر بدانید. همه این کارها را سیستم عامل با شنیدن صدای فیلم یا موزیک در اختیار شما قرار می‌دهد. در نسخه جدید سیستم عامل آمازون همچنین انتقال تصاویر از تبلت به تلویزیون‌ها و نمایشگرهای دیگر بسیار آسان شده است. شما به سادگی قادر خواهید بود تا تصاویر، بازی ها یا هر محتوای دیگری را از صفحه نمایش کوچک تبلت به تلویزیون منتقل کنید.آمازون همچنین سرویس جدیدی را با نام Mayday معرفی کرده که در واقع سرویس پشتیبانی ۷ روز هفته / ۲۴ ساعت است که قرار است، همواره به مشتریان تبلت‌های آمازون سرویس دهی کند. این سرویس از راه دور انجام می‌شود و در قالب یک صفحه کوچک برروی تبلت ظاهر شده و به کاربران راهنمایی های لازم را ارائه می‌کند.

تبلت Kindle HDX آمازون

تبلت Kindle HDX آمازون

تبلت HDX 7 با ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۲۲۹ دلار و نسخه LTE آن با قیمت ۳۲۹ دلار از دو هفته دیگر به فروش خواهد رسید.تبلت HDX 8.9 نیز با قیمت ۳۷۹ دلار برای نسخه وای-فای و قیمت ۴۷۹ دلار برای نسخه ۴G LTE عرضه خواهد شد.

logo-samandehi