یکشنبه، 27 تیر 95 - 12:50

 

روز سه شنبه پانزدهم تیرماه جلسه اولین مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا در استان اصفهان در محل شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تشکیل شد.

۳۵۶۳۹_orig

براساس اقدام دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور دستورالعمل اجرایی واحدهای استانی مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا تدوین و ابلاغ شده است. ماموریت این مرکز، توانمندسازی متخصصان فاوا و صاحبان ایده‌های کسب‌وکار در این عرصه است؛ تلاش این مرکز ملی، تسهیل روند ایجاد، رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارها و هم‌چنین، زمینه‌سازی برای تعامل آسان و آزاد و حرفه‌ای در حوزه‌ی آفرینش، رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارهای نوپاست.

این مرکز از طریق سایت ictstartups.ir   خدمات متنوعی را در زمینه‌های مشاوره، بازاریابی، مالی، تولید محتوا و از این قبیل به شرکتهای نوپا ارائه میدهد. مجموعه استان اصفهان نیز خدمات خود را ذیل همین سایت به متقاضیان ارائه خواهد نمود.

دراولین جلسه که با حضور رییس شهرک علمی و تحیقیقاتی اصفهان و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مسولین از استانداری و سازمان نظام صنفی و کارآفرینان موفق استان تشکیل شد در مورد اختصاص دفتر و امکانات اولیه تصمیم گیری لازم به عمل آمد و در مورد اقدامات مربوطه به راه‌اندازی این مرکز برنامه ریزی شد.

 

logo-samandehi