دوشنبه، 26 بهمن 94 - 08:57

 

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، هشتمین جشن پایان دوره واحدهای فناوری موفق مرکز رشد و نهمین مراسم تقدیر از واحدهای فناوری برتر سال ۹۴ مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور استاندار، شهردار، رییس امور شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات رییسه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این شهرک برگزار شد.

logo_ideashow_155_485

شرکت‌های دانش بنیان فرازان کاوش دیدار سپاهان، ابتکار سنجش آریا، آریا سنجش آسیا، پیشران زمهریر آسمان و زیست پلیمر ایمن آسیا به ترتیب رتبه اول تا پنجم برتر مراکز رشد فناوری شهرک در گروه کمتر از یک سال استقرار را کسب کردند.

شرکت الماس صنعت فرنیا، فنی و مهندسی فن آفرینی آلتون، مهندسی پایا سیل تک اسپادانا، فناوری غذا و سلامت پویان و کوثر سلامت سپاهان به ترتیب رتبه اول تا پنجم شرکت‌های دانش‌بنیان برتر مراکز رشد فناوری شهرک در گروه بین یک تا دو سال استقرار را کسب کردند.

شرکت شاهراه داده پارسیان، پژواک طرح ایرانیان، آوای اطلاعات آریا، پژوهشگران سیستم‌های هوشمند سپانو و گل پونه صفاهان به ترتیبرتبه اول تا پنجم شرکت‌های دانش‌بنیان برتر مراکز رشد فناوری شهرک در گروه بیش از دو سال استقرار را کسب کردند.

جایزه ویژه بیشترین افزایش امتیاز به شرکت دانش بنیان طعم و رنگ فریر و برترین واحد ارائه دهنده خدمات در شهرک به دفتر فنی تیراژه رسید.

شرکت‌های دانش بنیان نوآوران مدبر صنعت، آریا پلیمر پیشگام و مهندسی فن‌آور پویا سپاهان به ترتیب رتبه اول تا سوم واحدهای فناوری برتر مستقر در پارک علم و فناوری استان اصفهان را کسب کردند.

واحد تحقیق و توسعه برتر به شرکت نانو واحد صنعت پرشیا رسید و از شرکت دانش بنیان فراتحقیق سپاهان به دلیل بیشترین حجم سرمایه‌گذاری در پارک علم و فناوری شیخ بهایی تقدیر به عمل آمد.

logo-samandehi