شنبه، 08 آذر 93 - 12:10

 

wq

میزان بالای درخواست مشارکت برای بیستمین نمایشگاه اتوکام در یک بازه زمانی محدود ثبت نام و جانمایی، نشان از ظرفیت‌های گسترده و مهم صنعت  فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است. ستاد برگزاری نمایشگاه اتوکام از تاریخ ۲۴ آبان آغاز به پذیرش از ثبت نام کنندگان و جانمایی کرده که در همان اوایل ثبت نام بیش از ۸۰ درصد از فضای نمایشگاه واگذار شد.

این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان و شرکت نمایشگاه های استان اصفهان و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود. از برنامه های جنبی این نمایشگاه میتوان به برگزاری سمینارها و میزگردهای تخصصی اشاره کرد. محورهای این نمایشگاه شامل سخت افزار (انواع رایانه، تولیدات و ماشین های اداری)، نرم افزار با رویکرد اتوماسیون اداری، تجهیزات شبکه، خدمات و ملزومات، اینترنت، مشاوره و پشتیبانی،مراکز آموزشی،دانشگاهی و تحقیقاتی و امنیت، وب و شبیه سازی، رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای ، تجهیزات الکترونیکی و خدمات دولت الکترونیکی است. بیش از ۳۰ هزار بازید کننده از نوزدهمین دوره نمایشگاه اتوکام صورت گرفت.

گفتنی است؛ زمان برگزاری نمایشگاه از تاریخ ۳ لغایت ۷ دی ماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان می‌باشد.علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام بازدید کننده به سایت www.autocom.ir  مراجعه کنند.

 

logo-samandehi