شنبه، 19 تیر 95 - 11:13

 

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از آغاز ثبت نام یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در این استان خبر داد.

karafarinbartar

سیف اله علیخانی گفت: : کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی: صنعت، کشاورزی و خدمات برای جشنواره استانی انتخاب خواهند شد که پس از بررسی کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در صورت داشتن شرایط لازم به جشنواره ملی کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به اهداف راهبردی سندهای فرابخشی کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: جشنواره کارآفرینان برتر در دو مرحله استانی و ملی با هدف شناسایی و معرفی کارآفرینان به جامعه و استفاده از توانمندی آنان در بخش‌های مختلف اقتصادی، به منظور ایجاد و توسعه کسب و کارهای اشتغال‌زا در کشور برگزار می‌شود.
علیخانی با تأکید بر تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد.

وی رشد اعتماد به نفس و روحیه خودباوری در جوانان، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

علیخانی با اشاره به اهمیت حمایت مادی و معنوی از کارآفرینان برای ایجاد کسب و کار جدید ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این جشنواره حامیان کارآفرینی به مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای برنامه های کارآفرینی و به خصوص تعامل جدی با کارآفرینان و نوآوران حاضر در جشنواره تشویق می شوند.

مدیریت اشتغال و کارآفرینی گفت: ثبت نام این جشنواره از روز یکشنبه ۱۶ خردادماه سال جاری شروع و تا پایان روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همه صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.

منبع: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان

logo-samandehi