یکشنبه، 26 اردیبهشت 95 - 10:41

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت:جشنواره فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با حرکت هدفمند چرخه تولید علم و ثروت را تکمیل کرد و درطول این ۱۲ سال هرسال شاهد برنامه‌ جدیدی برای جشنواره بودیم.

۱۸۴۰۶۲۴

 وحید احمدی شامگاه شنبه در اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی اظهار داشت: زمانی که در سال ۸۱ جشنواره شیخ‌بهایی فعالیت خود را آغاز کرد به هیچ عنوان تصور نمی‌رفت با این موفقیت و استقبال به راه خود ادامه دهد.

وی افزود: این جشنواره با برنامه و حرکت صحیح و هدفمند چرخه تولید علم و ثروت را تکمیل کرد و در طول این ۱۲ سال هر سال شاهد برنامه‌های جدیدی برای جشنواره بودیم.

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: امیدواریم المپیاد کسب و کار دانشجویی که از سال گذشته فعالیت خود را در کنار جشنواره فن‌آفرین شیخ‌بهایی آغاز کرده است در کنار دیگر موارد جایگاه خود را نشان دهد.

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اشاره به برگزاری فضای نشا در جشنواره دوازدهم و فراهم سازی فضای مذاکره میان سرمایه‌گذار و فن‌آفرینان، ابراز داشت: باید قدردان دست‌اندرکاران این جشنواره ملی در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان باشیم و تلاش کنیم که هر سال این جشنواره‌ به اندازه‌ای رشد کند که به زودی شاهد برگزاری این جشنواره به شکل بین‌المللی باشیم.

به گزارش مهر، دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی به مدت سه روز از  ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مهمانسرای عباسی فعالیت خود را آغاز کرد و در طول این سه روز بسیاری از مسئولان استانی و ملی از بخش‌های مختلف این جشنواره از جمله نمایشگاه و فضای نشا بازدید کردند.

برگزاری سمینارهای آموزشی با موضوع کارآفرینی اجتماعی، فرصت‌های بین‌المللی فن‌آفرینی، ارائه سه سمینار در حوزه‌های فن‌آفرینی و مالکیت تکنولوژی، ایجاد فضای مذاکره میان سرمایه‌گذاران و سازمان‌های بزرگ و فن‌آفرینان و صاحبان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در «نشا»، برگزاری جلسه شورای حکام مرکز منطقه‌ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد، برگزاری شانزدهمین رویداد «ایده شو» شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با موضوع کسب و کارهای اجتماعی از جمله برنامه‌های این جشنواره در طول سه روز برگزاری بود.

logo-samandehi