پنجشنبه، 03 تیر 95 - 11:31

 

جلسه معرفی سازمان و تبیین توانمندی های فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با حضور جمعی از مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها و ادارات استان در روز چهارشنبه شانزدهم ماه مبارک رمضان در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی رفاهی شهروند برگزار شد.
این جلسه که با حضور مدیران IT سازمان ها و ادارات برگزار شد به عنوان مقدمه ای برای ارتباط مستمر مدیران و صنعت بوده و با معرفی سازمان نظام صنفی رایانه از سوی آقای اطرج ریاست سازمان آغاز گردید.
ایشان ضمن معرفی ارکان سازمان و تبیین وظایف آن بر ظرفیت های قانونی این سازمان به خصوص در حل دعاوی در شورای انتظامی سازمان تاکید نمود. آقای اطرج از مدیران IT خواستند که این شورا را در قراردادهای IT خود به عنوان مرجع حل اختلاف معرفی نمایند. همچنین با اشاره به مزایای عضویت اشخاص حقیقی در سازمان، به حاضرین پیشنهاد نمودند که با مراجعه و تکمیل مدارک عضو سازمان شوند تا ارتباط بیشتری برقرار گردد.
در ادامه، اهم فعالیت های سازمان نظام صنفی در خصوص توسعه کسب و کار، اعتلای ICT در استان، جلسات متعدد برگزار شده با مسوولین در سطوح مختلف و تفاهم نامه های امضا شده در هیات مدیره چهارم مورد اشاره قرار گرفت.
در ادامه جلسه آقای علوی، سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری اصفهان به بیان ظرفیت های موجود در زمینه ICT در استان پرداخته و موضوع دولت الکترونیک را به عنوان یکی از اولویت های مهم بر شمردند. ایشان از تلاش های سازمان نظام صنفی رایانه ای در پیشبرد طرح مراکز شتابدهی و پردیس تولید محتوا نیز تقدیر نموده و همکاری سازمان ها و مدیران برای توسعه آن را خواستار شد.
با حضور هیات رییسه سازمان و آقای علوی، بخش پاسخگویی به سوالات حاضرین برگزار شد. در این بخش، حاضرین سوالات خود را در مورد همکاری در طرح پردیس تولید محتوا، مسائل مربوط به ساختار سازمان و همچنین نحوه شرکت در آزمون مشاوران برای عضویت در این قالب را مطرح نمودند که پاسخ لازم ارایه گردید.
پایان این جلسه با حضور مدعوین در مراسم ضیافت افطاری سازمان همراه گردید و ابراز امیدواری شد که در آینده جلسات مشابهی برگزار گردد.

منبع : نصراصفهان

logo-samandehi