شنبه، 29 شهریور 93 - 03:41

 

یکشنبه ۲۰ مهرماه برابر با ۱۲ اکتبر ۲۰۱۴  سی و چهارمین نمایشگاه جیتکس و هفته فناوری جیتکس در شهر دوبی افتتاح می شود و به مدت ۵ روز تا پنجشنبه ۲۴ مهر ماه برابر با ۱۶ اکتبر ۲۰۱۴ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

gitex-2014

نمایشگاه GITEX2014 ، در موضوعات و بخش های متنوعی شامل : شبکه و امنیت ، شرکت های کوچک و متوسط، سخت افزار، ارتباطات و مخابرات ، دولت الکترونیک ، کسب و کار دیجیتالی ، بازاریابی دیجیتالی، موبایل و ارتباطات سیار، اپلیکیشن و محتوا ، تجارت الکترونیک و نرم افزار ، فناوری رایانش ابری ، راهکارهای اقتصادی و کارآفرینی، فناوری بی سیم و بسیاری موارد مرتبط با این موضوعات برگزار می شود و برخی موضوعات به عنوان نخستین بار ارائه و بسیاری محصولات جدید توسط کمپانی های مطرح و مشهور جهان رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه جیتکس به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات فرصتی مغتنم برای شرکتها و متخصصان و مشاوران ایرانی است.

نمایشگاه جیتکس هر ساله پذیرای بیش از هفتاد هزار بازدید کننده از مدیران و متخصصان و کارشناسان و کاربران است که به منظور آشنایی با فناوریهای جدید ،  توسعه کسب و کار  ، شناسایی و ملاقات نزدیک با تامین کنندگان ، اخذ نمایندگی محصولات و خرید و سفارش و همچنین کشف فرصتهای جدید کسب و کار از این نمایشگاه بازدید میکنند.

برخی از شرکتهای ایرانی نیز هر ساله در این نمایشگاه به صورت رسمی شرکت کرده و علاوه بر جمع آوری اطلاعات بازار و توسعه ارتباطات تجاری به ایجاد کانال های توزیع و فروش برای بازار های منطقه ای و بین المللی اقدام مینمایند.

با توجه به دامنه وسیع موضوعات فناوری که امسال در جیتکس ارایه میشود از اپلیکیشن های موبایل تا رایانش ابری و Big Data پیش بینی می شود که جیتکس ۲۰۱۴ با استقبال ویژه شرکتها و بازدید کنندگان ایرانی قرار بگیرد.

برای ثبت نام بازدید کنندگان بایستی به صفحه ثبت نام جیتکس مراجعه کرد.اطلاعات تکمیلی این نمایشگاه در سایت gitex.com در دسترس است.

logo-samandehi