شنبه، 29 آذر 93 - 07:27

 

Flyer

چندی پیش با همت کمیسیون نرم افزار از فعالین شاخص توسعه دهنده گان نرم افزار موبایل در اصفهان دعوت به عمل آمد تا در یک جلسه هم اندیشی در سازمان شرکت کنند. در این جلسه یک کارگروه تخصصی تشکیل شد که در این زمینه زیر چتر کمیسیون نرم افزار دوستان این عرصه را گرد هم آورد. پس برگزاری جلسات منظم کارگروه توسعه دهنده گان نرم افزار موبایل تصمیم به حضور در نمایشگاه اتوکام برای معرفی هر چه بیشتر این کارگروه با علاقمندان و فعالین این حوزه گرفته است.

غرفه کار گروه موبایل در سالن نقش جهان نمایشگاه با متراژ ۶۰ متر در نظر گرفته شده که تعدادی کانتر دارد و کلیه هزینه های آن با اسپانسری شرکت فولادتکنیک به عنوان پیشقدم حمایت از فعالین این حوزه در استان تامین شده است. در این غرفه کلیه کسانی که حداقل ۱ اپلیکیشن قابل قبول موبایل داشته و ثبت نام کرده اند در مدت زمان مشخصی یک کانتر در اختیار دارند تا به صورت رایگان به معرفی خود و اپلیکیشن خود بپردازند.

final1 (1)

طبق آخرین گزارش حدود ۳۰ ثبت نام کننده برای حضور اعلام آمادگی کردند که طبق برنامه در غرفه حضور خواهند یافت. این امر به این افراد که عمدتا دانشجویان و افراد حقیقی هستند کمک خواهد کرد تا خود و توانمندی های خود را ارائه کنند بدون آنکه نگران هزینه های آن باشند و همینطور به کارفرمایان، ایده پردازان و مدیران دولتی و خصوصی کمک می کند تا افراد و شرکت های مناسب جهت اجرای پروژه هایشان را بیابند. همچنین حضور فعالین این حوزه در کنار هم در مدت نمایشگاه به تقویت کار گروهی و آشنایی بیشتر با یکدیگر کمک شایانی خواهد نمود.

علاوه بر این در روز جمعه ۵ دی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ چهار سخنرانی تخصصی به صورت رایگان در زمینه نرم افزار موبایل خواهیم داشت که با تلاش بسیار زیاد دوستان از بهترین افراد دعوت شده تا سخنران باشند و مطمئنا بسیار بسیار برای علاقمندان این حوزه می تواند مفید واقع شود. سخنرانی ها به این ترتیب خواهند بود:

  • آقای مهندس رسولف ( رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان نرم افزار تلفن همراه کشور) با موضوع معرفی فضای کسب و کار نرم افزار موبایل در کشور و ظرفیت پروژه های کشوری
  • آقای مهندس نامی (نایب رئیس انجمن فوق و توسعه دهنده اپلیکیشن بسیار محبوب” آخرین خبر” ) با موضوع معرفی و تشریح دلایل موفقیت اپلیکیشن آخرین خبر
  • آقای مهندس عاصفی (مدیر کسب و کار همراه اول) با موضوع مدل های کسب و کار در حوزه موبایل
  • آقای مهندس پرهام باغستانی با موضوع تجربه کاربری مناسب برای نرم افزارهای موبایل

لیست برنامه های حاضر در غرفه کارگروه موبایل اصفهان در نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۴

Esfahan Mobile Developers Society

لازم به ذکر است نمایشگاه اتوکام از ۳ تا ۷ دیماه سال جاری و از ساعت ۳ بعدظهر تا ۹ شب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

logo-samandehi