پنجشنبه، 22 بهمن 94 - 03:08

 

جلسه شورای اداری استان در ایام ا… دهه فجر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تنی چند از معاونین و مسئولین این وزارتخانه در روز شنبه ۱۷ بهمن ماه در سالن اجتماعات اداره کل راه شهرسازی برگزار شد.در این جلسه هیات مدیره سازمان و تعدادی از مدیران عامل شرکت های فعال در حوزه IT حضور داشتند.

8

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید و سرود جمهوری اسلامی تنی چند از مسئولین استان سخنرانی نمودند.رسول زرگرپور استاندار اصفهان در این جلسه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا با دادن یک مهلت سه یا شش ماهه به اُپراتورهای تلفن همراه زمینه ای فراهم شود تا دیگر هیچ نقطه کور تلفن همراهی در کلانشهر اصفهان وجود نداشته باشد.سپس دکتر واعظی به ایراد سخنرانی پرداخت و ظرفیت اصفهان را نیروی مستعد و نخبه و همچنین زیرساخت‌های ارتباطی آن دانست و گفت: با مراجعه‌ای که امروز به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان داشتم متوجه پیشرفت بالای اصفهان در فعالیت‌های دانش‌بنیان شدم.به گفته وزیر ارتباطات اصفهان و توسعه آن همیشه موردتوجه بوده و دلیل آن بین‌المللی بودن این شهر است و به همین خاطر هر هیأتی که به ایران می‌آید تمایل دارد به اصفهان هم‌سفر کند و اصفهانی‌ها هم توانسته‌اند از این فرصت‌ها استفاده ببرند.

وی در ادامه تعامل مناسب میان بخش خصوصی و دولت در حوزه ارتباطات اصفهان را مورد تأکید قرارداد و گفت: در این سفر شاهد افتتاح پروژه‌هایی با این مضمون بودیم و سرمایه‌گذاری‌های مناسبی نیز در حوزه زیرساخت صورت گرفته که متعاقبا موجب تسهیل سایر فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

در این مراسم حکم انتصاب مدیر کل ICT توسط دکتر واعظی به دکتر امیدی اهدا و از زحمات مهندس شفیعی مدیر پیشین تقدیر بعمل آمد.

دکتر امیدی در سخنرانی خود اظهار داشت در یک سال گذشته ۸۱۶ میلیارد تومان صرف طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان شده است. ایشان افزایش بستر ارتباطی و بهبود خدمات فناوری اطلاعات را زمینه ایجاد و گسترش کسب و کارهای جدید دانست و توانمندیهای استان در بخش IT و پویایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان را امتیازی برای توسعه استان برشمرد.

logo-samandehi