سه شنبه، 20 اسفند 92 - 10:40

 

لیستی کامل از بهترین موبایلهایی که هم اکنون در دسترس شماست.

نوکیا لومیا ۶۲۰

لومیا ۶۲۰ به این علت این مقام را کسب کرده است که با قیمتی حدود ۵۲۰ هزار تومان تجربه کار با ویندوز فون را در اختیار شما قرار می دهد. این ویندوزفون واقعاً به قیمتش می ارزد.در حالی که طراحی خوب و کیفیت ساخت مناسبی دارد.با اینکه کمی قدیمی شده و جایگاه اش توسط لومیا ۵۲۰ اشغال شده است. البته با چشم پوشی از بعضی ویژگی ها قیمت لومیا۶۲۰ پایین آورده شده است، با این حال این گوشی گزینه مناسبی برای کسانی که به دنبال عملکرد یک تلفن هوشمند در اندازه ای جمع و جور هستند.

نوکیا لومیا 620

گلکسی اس۴ مینی

سامسونگ گلکسی اس۴ مینی ادامه جریان سرمایه گذاری سامسونگ روی یک برند موفق است. با اینکه مشخصات مینی با گلکسی اس۴ مطابقت نمی کند، اما طراحی اش همان تجربه را القا می کند. طراحی خاص سامسونگ روی اندروید تغییرات عظیمی بر آن به وجود آورده است که با ویژگی ها و گزینه های مفیدی همراه است.اگرچه بعضی از آنها ممکن است بهترین نباشند. صفحه نمایش این گوشی عالی است هرچند به پای اچ تی سی وان مینی نمی رسد. اما قابلیت افزودن میکرو اس دی و تعویض باتری در یک روز پرکار بسیار مفید است. با وجود قدرتمندی، طراحی روان و نوآوری های نرم-افزاری، اس۴ مینی از برادر بزرگ خو ارزانتر و کوچکتر است. با این حال تجربه خوبی از کار با یک گوشی هوشمند به شما می دهد. سامسونگ اس۴ مینی را بخرید اگر می خواهید موبایل سامسونگ در اندازه ای جمع و جور تجربه کنید.

گلکسی اس4 مینی

اچ تی سی وان مینی

اچ تی سی وان مینی همان طراحی دوست داشتنی اچ تی سی وان را ارائه می کند. وان مینی تنها به این ویژگی بسنده نمی کند. این گوشی از صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با کیفیت ۷۲۰ بهره می برد که برای انجام تمامی کارهای روزمره کفایت می کند اما در قدرت و سرعت با بهترین گوشی ها برابری نمی کند.اچ تی سی وان مینی از همان دوربین اولترا پیکسل اچ تی سی وان بهره می برد. و همراه رابط کاربری  اچ تی سی عرضه می شود که تجربه خوشایندی از کار با یک گوشی را ارائه می کند  هرچند نسبت به مینی اس۴ سامسونگ گرانتر است.اچ تی سی وان مینی را بخرید اگر می خواهید رابط کاربری غنی اچ تی سی را با یک طراحی عالی اما در اندازه ای جیبی تجربه کنید.

اچ تی سی وان مینی

 نوکیا لومیا ۱۰۲۰

نوکیا دو چیز را در گوشی های هوشمندش می گنجاند: بهترین تجربه ای که می توان از ویندوزفون ارائه کرد و بهترین دوربین. اگر این ویژگی ها با نیاز شما مطابقت دارد، نوکیا لومیا ۱۰۲۰ می تواند بهترین گوشی هوشمند برای شما باشد. دوربین توانای پیور ویو گزینه است که در پشت هیچ گوشی هوشمند دیگری در جهان پیدا نمی کنید. عملکرد آن عالی ست.اگر از بزرگی این موبایل چشم پوشی کردید به خصوص در مقایسه با دیگر پرچمدار نوکیا لومیا ۹۲۵، که ما فکر می کنیم انتخاب بهتری برای کاربران عادی است. لومیا ۱۰۲۰ همچنین با مدت شارژ باتری دست وپنجه نرم می کند و اگر از دوربین آن زیاد استفاده کنید حین کار داغ می کند.از بسیاری از جنبه ها لومیا۱۰۲۰ تجربه ای مانندِ لومیا۹۲۵ ارائه  می کند. ویندوزفون اگرچه جایگیزین مناسبی برای اندروید و آی او اس است. اما چند اشکال بزرگ در اکوسیستم اپلیکیشن های آن وجود دارد. اما نوکیا بیش از هر تولید کننده دیگری تلاش کرده است تا این مشکلات را با به روز رسانی رفع کرده بهبود و ویژگی  های بهتری در ویندوزفون بگنجاند. با این حال با حدود دو میلیون تومان قیمت لومیا ۱۰۲۰ گوشی گرانی است.لومیا۱۰۲۰ را بخرید اگر، می خواهید بهترین دوربین یک گوشی هوشمند را همراه داشته باشید.

نوکیا لومیا 1020

نوکیا لومیا ۹۲۵

لومیا ۹۲۵ اشکالات لومیا ۹۲۰ را رفع کرده در حالی که خوبی های آن را حفظ کرده است. طراحی قوی روی این گوشی زیبا و باریک، بهترین محصول نوکیا و ویندوزفون ۸ را فراهم آورده است.صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی عالی به نظر می رسد، ویژگی های بسیاری نوکیا به این موبایل اضافه کرده و همچنین برای این گوشی آخرین به روز رسانی های ویندوزفون عرضه شده است. با به روز رسانی لومیای سیاه این گوشی جالب تر و تاثیرگذارتر شده است.این گوشی حدوداً با قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان در دسترس است.لومیا ۹۲۵ را بخرید اگر موبایلی  با طراحی شگفت انگیز، دارای قیمت ارزنده و یک ویندوزفون همه فن حریف می خواهید.

نوکیا لومیا 925

 آیفون ۵ سی

آیفون ۵ سی گوشی رنگارنگ اپل است. این گوشی همان آیفون ۵ است که به آن قابلیت نسل چهارم افزوده شده و اندکی باتری آن بهبود پیدا کرده و در بدنه ی پلاستیکی رنگینی عرضه شده است.این گوشی در اصل نسخه ارزان ایفون تلقی می شود برای کسانی که توانایی خرید آیفون ۵ اس را ندارند.آیفون ۵ اس در کل در همه ی زمینه ها عملکرد بهتری را ارائه می کند. آیفون ۵ سی تجربه عالی از کار با اپل عرضه می کند، با دسترسی به هرچیزی که در اپ استور ارائه می شود. کمبودهای این گوشی جزیی است، زیرا تمام قابلیت های آیفون ۵ اس را ندارد. با مشخصات قدیمی و بدنه پلاستیکی، گرانتر از آنچه باید به نظر می رسد. و حدود یک میلیون هشتصد هزار تومان قیمت دارد.اگر با بودجه کمتری می خواهید موبایل اپل را تجربه کنید آیفون ۵ سی بخرید.

آیفون 5 سی

سامسونگ گلکسی اس ۴ اکتیو

این گوشی توانسته است موفق شود تجربه ای واقعاً نزدیک با گلکسی اس۴ را در بدنه ای ضد آب ارائه کند. دیگران نگران این نباشید که گوشی از دستتان در دستشویی بیفتد. این گوشی آزادی عمل بیشتری در هر شرایطی به کاربر می دهد.این گوشی قدرت فراوانی داشته و صفحه نمایش آن فول اچ دی است. این بدین معنی است که برخلاف دستگاه های ضد آب و خاک.. این گوشی جیب شما برآمده نمی کند. بنابراین تمام ویژگی ها و مشخصات رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ در این گوشی موجود است، اگرچه برخی ممکن است تصور کنند که سامسونگ از اندروید خالص خیلی منحرف شده است.بعضی ممکن است از ظاهر خشن و یا دکمه های سخت افزاری این گوشی خوش شان نیاد. اما برای کسانی که می خواهند با گوشی شان به کوه و بیابان بزنند، گلکسی اس۴ اکتیو انتخاب مناسبی است. گوشی اکسپریا زد ا موبایل قدرتمندتری است، اما گلکسی اس۴ اکتیو استفاده بهتری از ظرفیت هایش کرده، بنابراین برای استفاده ی روزمره کاربردی تر است.سامسونگ گلکسی اس۴ اکتیو بخرید اگر می خواهید گلکسی اس ۴ مقاوم را تجربه کنید.

سامسونگ گلکسی اس 4 اکتیو

سامسونگ گلکسی نوت ۲

سامسونگ گلکسی نوت با ایجاد توفان دنیای گوشی های هوشمند را تکان داد. این گوشی گذرگاهی است که تبلت ها را از گوشی های هوشمند جدا می کند. برای بعضی ها زیادی بزرگ است، اما صفحه ۵٫۵ اینچ فضای بزرگی در اختیار شما می گذارد بدون آنکه، خیلی برای جیب شما بزرگ باشد. ویژگی های ابداعی سامسونگ به شما کمک می کند شما بیشترین استفاده را از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی داشته باشید.این گوشی یک قلم دارد که باعث شده بین آنها که دوست دارند با قلم یادداشت بنویسند بیشتر محبوب شود. اما شما همچنین می توانید قلم را درجایش رها کرده وهرگز از آن استفاده نکنید. اگر این گوشی دارای صفحه بزرگی است که بعدها قراراست از آن استفاده کنید. نوت۲ بزرگ و زیبا است و از کج سلیقگی به دور است.نوت۲ جایگزینی بهتری به نام نوت۳ دارد که قیمت بالاتری نسب به آن دارد.نوت۲ را بخرید اگر فبلت بزرگی می خواهید و توانایی خرید نوت ۳ را ندارید.

سامسونگ گلکسی نوت 2

موتورولا موتو ایکس

موتورولا سابقه زیادی در صنعت موبایل دارد اگرچه رقابت شدیدی مانند رقبایش مثل سامسونگ ندارد. هنوز کیفیت خوب را احساس می کنید وقتی که موتو ایکس را در دست می گیرید.موتو ایکس در مشخصات با تلفن های پرچمدار دیگر رقابت نمی کند. اما همچنان ویژگی های خاصی دارد. پردازنده ی دو هسته ای آن بسیار قدرتمند است. همراه با دو گیگابایت رم و صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی ظریفت کاربردی بزرگی را عرضه می کند، اگرچه کیفیت صفحه نمایش آن ۷۲۰ است.نرم افزار آن اندروید کیت کت همراه با  تنظیمات موتورولا است، که ما گمان می کنیم تنظیمات تقریباً درستی است. این همان چیزی است که از اندروید می خواهید که با شخصی سازی غیر ضروری سنگین نشده است. موتو ایکس باتری قوی ۲۲۰۰ میلی آمپری دارد، که به نظر می رسد از بعضی از رقیبان بیشترشارژ نگه دارد.موتورولا موتوایکس بخرید اگر می خواهید اندروید خام را همراه با چند شخصی سازی هوشمندانه تجربه کنید.

موتورولا موتو ایکس

 سونی اکسپریا زد۱

سونی اکسپریا زد۱، نسخه ی تقویت شده ی گوشی ممتاز اکسپریا زد است.که موبایلی قدرتمند ضد آب همراه با طراحی روان و صفحه نمایش ۵ اینچی برای شما فراهم می کند.روی کاغذ زد۱ سلطان تمام گوشی هاست. اما تقویت باتری و جایگزاری دوربین ۲۰ مگا پیکسلی در آن موجب شده بدنه ی آن از سایر رقیبانش بزرگتر همچون گلکسی اس۴ و ال جی جی۲ باشد. اما کاملاً در حوزه فبلت ها قرار نمی گیرد. اگر مشکلی با سایز زد۱ ندارید امکانات زیادی در اختیار شماست.این موبایل درست و حسابی ، با سخت افزار داخلی قدرتمند همه چیز در آن روان و سریع اجرا می شود. جک ضد آب آن مناسب تر از جک ضد آب اکسپریا زد است. اما تلفنی قبلی کوچکتر است و قیمت آن ارزانتر شده است.اکسپریا زد۱ را بخرید اگر گوشی قدرتمند بزرگی می خواهید.

سونی اکسپریا زد1

 سونی اکسپریا زد

اکسپریا زد طراحی فوق العاده ای را ارائه می کند که به طرز آشکاری متفاوت است. سونی با ارائه  اکسپریا زد۱  این مدل را ارتقا داده است که نسبت به زد بسیار قدرتمندتر است. اما ما فکر می کنیم که اندازه اکسپریا زد جذاب تر است.سونی تلاش کرده اندروید را بیش از پیش سبک کند، نتیجه آن در این دستگاه موجب راحتی شده در-حالیکه قدرت فراوانی را فراهم کرده است. ما این مشخصه را دوست داریم با اینکه این گوشی ضد آب است اما حافظه آن قابل افزایش است. بیان شده که اکسپریا زد به اندروید کیت کت ارتقا می یابد.این یک گوشی بزرگ ۵ اینچی فول اچ دی است که اگرچه به قابلیت گلکسی اس۴ یا اچ تی سی وان نیست، اما همچنان استفاده از آن لذت بخش است. و قیمت آن افت شدیدی داشته است.
اکسپریا زد بخرید اگر یک موبایل با طراحی روان، صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب می خواهید.

سونی اکسپریا زد

 نوکیا لومیا ۱۵۲۰

لومیا ۱۵۲۰ بهترین گوشی سری لومیا تا به امروز است. ویندوز فون را وارد حیطه فبلت کرده، این اطمینان را به شما می دهد، که دستگاهی با سایز بزرگ، قدرتمند و دوربین قوی به شما ارائه می دهد.نوکیا محکوم به این پلت فرم است. اپلیکیشن های عقب مانده، با اینکه ویندوزفون واقعاً حوزه اش را رشد و گسترش داده، اما همچنان ویژگی های اصلی اش به کندی رشد می کنند.ما اخیراً، به نوکیا، چندین انتقاد درباره تحولات ویندوزفون داشتیم، اما لومیا ۱۵۲۰ همان قهرمانی است که نوکیا به آن احتیاج داشت. این گوشی قدرتمنداست، کارکردن با آن شگفت انگیز است و در مقابل رقبای  اندرویدیش کاملاً به صرفه است.لومیا ۱۵۲۰ را بخرید اگر بزرگترین و بهترین ویندوزفون را می خواهید.

نوکیا لومیا 1520

 نکسوس۵

نکسوس ۵ رویای ناب گوگل را تحقق بخشید، ارائه اندروید کیت کت برای نخستین بار و قدرت بسیار را با قیمت مناسب عرضه کرد. این گوشی صفحه نمایش فوق العاده ای دارد، که نسبت به بعضی از بهترین رقبایش عملکردی بهتری دارد.با وجود این، این گوشی جنبه های منفی هم دارد. ما تصور نمی کنیم بهترین طراحی را داشته باشد، شاید از نکسوس ۴ کمتر جذاب به نظر برسد که پیش از این گوشی به بازار امده بود. دوربین و باتری آن چندان خوب نیستند که بزرگترین جنبه های منفی نکسوس ۵ هستند.تولیدکنندگان دیگر ظرافت های در موبایل هایشان دارند که نکسوس ۵ فافد آن است.نکسوس۵ را بخرید اگر می خواهید اندروید خالص و قدرتمندی بالا را در یک گوشی با قیمت مناسب تجربه کنید.

نکسوس5

سامسونگ گلکسی اس ۴

این گوشی با نوآوری های بیشتر در صدر این مسابقه قرار دارد. طراحی آن با قابلیت تعویض باتری و افزایش حافظه از طریق درگاه میکرو اس دی انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به رقبایش ارانه می دهد.بعضی ها ممکن است بگویند که ویژگی های آن زیاده از حد است و این طراحی مانند دیگر دستگاه ها مثل اچ تی سی وان شوق برانگیز نیست. اگر گلکسی اس۴ را انتخاب کرده اید پشیمان نخواهید شد، سامسونگ صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی را در بدنه ای نه چندان بزرگ جای داده است. برخلاف بزرگتر شدنش، سایز آن هنوز قابل قبول است.بی تردید گلکسی اس ۴ برای بسیاری بهترین انتخاب خواهد بود و پرفروش خواهد شد. اما اخیراً رقبا اندروید خالصتر و رابط کاربری سبک تری را عرضه کرده اند. این گوشی در انتظار دریافت به روز رسانی به اندروید کیت کت است اما قبل از آن گلکسی اس ۵ عرضه خواهد شد.این گوشی از پس هر کاری به خوبی بر می آید، اما برای آنها که به دنبال گوشی قدرتمندتری هستند رقیب ارزانتر ال جی ۲ موجود است.سامسونگ گلکسی اس۴ را بخرید اگر یک پرچمدار قدرتمند با قابلیت تعویض باتری و افزایش حافظه می خواهید.

سامسونگ گلکسی اس 4

سامسونگ گلکسی نوت ۳

نوت ۳ موبایلی در قطعی بزرگ است است. این گوشی صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی دارد که فول اچ دی است و فشرده ترین بدنه را نسبت به صفحه نمایش بزرگش دارد.بعضی ها ممکن است چرم مصنوعی پشت آن را دوست نداشته باشند، اما این قاب همانند باتری و کارت حافظه قابل تعویض است. این گوشی دارای سه گیگابایت رم و پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۰۰ است این بدین معنی است که هر چیزی را آسان و سریع اجرا می کند. با قابلیت های نوآورانه اش از طریق قلم اس پن به شما کمک می کندخلاقیت تان را حفظ کنید.گلکسی نوت ۳ بخرید اگر می خواهید بهترین فبلت را تجربه کنید.

سامسونگ گلکسی نوت 3

ال جی جی۲

ال جی تا به حال در دنیای جدید گوشی های هوشمند پیشروترین نبوده است، اما جی۲ توجه را به سمت آن جلب کرد. قدرت بسیاری را همراه با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی در بدنه فشرده جای داده است. این  گوشی قدرتمند با جدیدترین سخت افزار،  نکته این است که این گوشه به خوبی با گلکسی اس ۴ رقابت می کند در حالی که اندرویدی خالص تری دارد و رابط کاربری آن سبکتر است. دوربین آن به پای گلکسی اس ۴ نمی رسد. برخی از دکمه  ی پشتی آن بدشان می آید. اما هنگام مکالمه برای کم یا زیاد کردن ولوم به کار می آید. کیفیت ال سی دی آن درخشان است. و کیفیت صدای آن عالی است اگر با هدفون با کیفیت با آن موزیک گوش دهید.ال جی جی ۲ را بخرید اگر عملکردی عالی، طراحی روان و ارتقا نرم افزاری اندیشمندانه می خواهید.

ال جی جی2

 موتورولا موتو جی

بسیاری از مردم از ویژگی های موتو جی دچار شگفتی شدند. موتو جی واقعا گوشی شگفت انگیز و نسبت به قیمتش ارزنده است.با قیمت حدود ۱۳۰ پوند (رسماً در وارد بازار ایران نشده) بهترین گوشی برای مصرف روزمره است.موتو جی جز اولین گوشی هایی است که اندروید کیت کت برای آن عرضه شده است.موتو جی بخرید اگر بهترین اندروید را می خواهید با یک گوشی ارزان قیمت تجربه کنید.

موتورولا موتو جی

 اکسپریا زد۱ کامپکت

این موبایل بهترین گوشی سونی است. آمیزه ای از قدرت با کارایی و طراحی عالی که درهر جیبی جا می شود. این دستگاه در این سایز هیچ کمبودی ندارد.با این وجود، اکسپریا زد ۱ کامپکت صفحه فول اچ دی ندارد، صفحه ۴٫۳ اینچی ۷۲۰ آن مملو از جزئیات است و هیچ کمبودی ندارد. همچنین این گوشی در رنگهای بهتری عرضه شده و زاویه دیدِ بهتری نسبت به دیگر گوشی های سونی دارد. این موبایل دارای پردازنده کوالکام اسنپ دراگون۸۰۰ با دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که حافظه آن از طریق درگاه میکرو اس دی قابل ارتقا است. وهمه اینها در بدنه ای ضد آب است.این موبایلی است که ما به کسانی که در جستجوی یک پرچمدار اندرویدی  جمع و جور هستند پیشنهاد می کنیم.اکسپریا زد ۱ کامپکت را بخرید اگر بهترین پرچمدار اندروید را در بدنه ای فشرده می خواهید.

اکسپریا زد1 کامپکت

 آیفون ۵ اس

ما به جزئیات نفیس طراحی شگفت انگیز این گوشی توجه کرده ایم. ۵ اس ارباب بزرگترین اکو سیستم موبایلی است. طراحی آن گام بزرگی نسبت به نسل قبلی این موبایل برنداشته است، اما تغییرات داخلی آن با با آی او اس جدید هماهنگ است.۵ اس با پردازنده ۶۴ بیتی و کمک پردازنده گرافیکی پناسیلی جدیدی برای راه های نو گشوده است. دوربین این گوشی مثل همیشه قابل اطمینان است. فلش جدید آن و اسکنر اثر انگشت به قابلیت های این گوشی افزوده است.عمر باتری فوق العاده این گوشی، همراه عملکرد سریع و روان آن است. فقط شرم آور است که کوچکترین صفحه نمایش متعلق به این گوشی است.آیفون ۵ اس را بخرید اگر می خواهید بهترین گوشی اپل را تجربه کنید.

آیفون 5 اس

 اچ تی سی وان

این موبایل هنوز فاتح بهترین و مجلل ترین  طراحی است. اندازه ی آن با کاربردش در تعادل است. صفحه نمایش عالی فول اچ دی آن ۴٫۷ اینچی است.که جز بهترین نمایشگرهایی است که روی موبایل-ها دیده ایم. این موبایل دارای اسپیکرهای فوق العاده ای است. رابط کاربری اچ تی سی جز بهترین رابط های کاربری است و به نظر می رسد اندروید آن به نسخه کیت کت ارتقا می یابد.دوربین این موبایل بهترین دوربین در میان گوشی های هوشمند نیست اما ویژگی های منحصر به فرد جالبی دارد.اکنون این گوشی قدرتمندترین سخت افزار را ندارد اما کاربرد های روزمره را به راحتی اجرا می کند. عمر باتری آن ممکن است کمی کوتاه باشد اما در کل عملکردی عالی دارد.اچ تی سی وان برنده بهترین موبایل ۲۰۱۳ پاکت لینت شده استاچ تی سی وان را بخرید به خاطر طراحی فوق العاده و صفحه نمایش عالی، کیفیت صدای عالی و رابط کاربری کامل آن.اچ تی سی وان

logo-samandehi