سه شنبه، 26 مرداد 00 - 09:52

 

اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان در دو سال اخیر پس از شیوع کرونا ، بعنوان ارایه دهنده خدمات رایانه ای و ثبت نام های آنلاین ، همیشه در خط مقدم برای کاهش تردد مردم برای حفظ سلامت جامعه قدم برداشته است .
لازم به ذکر است که اعضای این اتحادیه در دو سال اخیر و روزهای سخت کرونایی بواسطه ی نیاز مردم به خدماتی چون بانکی ، آموزشی ، ثبت اظهار نامه مالیاتی ، تعمیرات سخت افزاری و نیازهای دیجیتالی شهروندان با وجود خطر ابتلا سعی کرده اند که نیازهای شهروندان را مرتفع کنند. خدماتی چون پشتیبانی از تجهیزات سخت افزاری بانک ها ، ثبت اظهار نامه های مالیاتی شهروندان ، تامین و برطرف نمودن نیازهای آنلاین دانش آموزان از جمله فعالیت های اعضای این اتحادیه بوده است.
با توجه به نیاز کنونی اعضای اتحادیه ، انتظار می رود مسئولین تصمیم گیرنده در راستای حفظ جان اعضای اتحادیه ، اقدامی در خور صورت دهد تا این صنف بتواند همچون گذشته ، نیازهای دیجیتالی شهروندان را مرتفع سازد.اگر اقدامی موثر در این خصوص صورت نگیرد با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس دیگر توان و نیرویی برای تامین گران نیازهای آموزشی فرزندانمان نخواهد بود.

در همین راستا رئیس اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان آقای دکتر کرباسچی طی نامه ای درخواست حود را به استاندار اصفهان ارسال کرد

 

 

logo-samandehi