شنبه، 31 خرداد 93 - 05:07

 

کشایی مدیرعامل مخابرات استان اصفهان پیرامون حجمه انتقادات اخیر به کیفیت اینترنت مخابرات تصریح کرد: از ابتدای امسال برنامه ریزی هایی را انجام داده ایم که تمام مشکلات مرتبط با اینترنت پرسرعت را حل کنیم.وی با بیان این مطلب، اظهارکرد: در این مدت چهار ام سی ان وان اضافه کرده ایم و با نصب یک کش سرورو بسیار پرقدرت و پرظرفیت که برآورد می شود ۳۰ درصد سرعت ارتباط را خیلی بیشتر کند، این مشکلات تا حدود زیادی حل شود.


مدیرعامل مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه این کش سرور در اویل فروردین ماه و اردیبهشت ماه وارد شبکه شده، است، افزود: طرح جدید اینترنتی مخابرات از ۱۳ رجب شروع شده و تا عید غدیر ادامه دارد که در قالب این طرح هم تمهیداتی برای پشتیبانی و ارائه سرویس ها و خدمات مناسب اندیشیده ایم.
کشایی با رد کاهش چشمگیر کیفیت اینترنت ۲۰۲۰، گفت: تعداد مشترکین ما به سرعت در حال افزایش است و با یک حجم بزرگ تقاضا مواجه هستیم که همین موضوع باعث می شود کیفیت به حد مورد نظر نرسد ولی تمام تلاشمان را کرده ایم تا رضایت مردم را جلب کنیم.
وی اظهارکرد: مخابرات برعکس تمام شرکت های پپ سرعت و پهنای باند را به مخاطبان نمی فروشیم، پیک مصرفی می فروشیم و در این راستا هیچ حقی از مردم ضایع نمی شود و مشترک هرچه مصرف کند متناسب هزینه پرداخت می کند.
مدیرعامل مخابرات استان اصفهان عنوان کرد: طرح ما تنها طرحی است که در هیچ یک از شرکت های پپ نیست، ممکن است مردم دوست داشته باشند اینترنت با سرعت بالایی داشته باشند اما ما با توجه به ضریب شیرینگی که داریم اینترنت ارائه می دهیم.
کشایی در پاسخ به این سوال که چرا اترافیک اینترنت مخابرات واقعی نیست، گفت: مخابرات می تواند مانند پیرینت مکالمات پرینت پیک مصرفی اینترنت را بدهد، البته برنامه ای را در دست راه اندازی داریم که مشترک کنترل مصرف اینترنت را بر عهده بگیرد.
وی با اشاره پشتیبانی اینترنت مخابرات، اظهارکرد: در ساعت های شلوغ روز مردم در نوبت می مانند که البته با تمهیدات به عمل امده در حال حل مشکل این مسئله هستیم.
مدیرعامل مخابرات استان اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا مخابرات از طریق پشتبانی اینترنت و در انتظار ماندن مردم پشت خطوط تلفن درآمد زایی می کند، خاطرنشان کرد: بله هزینه ای از این طریق در حساب مخابرات می رود که البته با توجه به تعرفه های موجود مبلغ ناچیزی می شود و به نظر نمی رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

logo-samandehi