شنبه، 14 آذر 94 - 03:41

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان، پشتیبانی و اطمینان از ارتباط موثر شبکه های محلی، سرور های مرکز داده  و تجهیزات مرتبط از مهمترین فعالیت های این سازمان در حوزه پشتیبانی، تعمیر و نگهداری می باشد.

fava

 بنا بر این گزارش این فعالیت شامل؛ نگهداری، مدیریت و راهبری، حفظ وضعیت موجود، تامین امنیت، تعمیرات مورد نیاز، تست و  رفع اشکال مجموعه و تبیین راهکارهای سازنده برای پیشگیری از بروز مشکلات،  بهبود عملیات نگهداری شبکه و روند اجرای کار  بوده که همه ساله توسط سازمان فاوا به اجرا در می آید.

همچنین از آنجا که سازمان فاوا در مرکز ارائه خدمات و سرویس های الکترونیکی به مجموعه شهرداری قرار گرفته است،  به همین منظور مرکز داده ای در آن تعبیه شده که دارای تجهیزات و امکانات  مختلف و مهمی است که پشتیبانی از آن به منظور برقراری ارتباط مستمر مجموعه شهرداری و استفاده از خدمات الکترونیکی و نرم افزارهای مورد استفاده بسیار ضروری و حیاتی است و کوچکترین اشکال تمامی خدمات شهرداری را با مشکل مواجه خواهد کرد.

گفتنی است علاوه بر شبکه فیبر اختصاصی و شبکه بی سیم که وظیفه ارتباط خارجی ساختمان های تحت پوشش شهرداری را بر عهده دارد، حدود ۵ هزار نود شبکه در داخل ساختمان های شهرداری و ۴۰۰ عدد سرور در مرکز داده شهرداری موجود می باشد که کلیه خدمات نرم افزاری شهرداری بر روی آن قرار گرفته است.

logo-samandehi