چهارشنبه، 24 آذر 95 - 09:12

 

دوازدهمین دوره نمایشگاه هفته پژوهش با هدف معرفی پژوهش سراها و مراکز تحقیقاتی برگزار می شودرئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه هفته پژوهش و ارائه دستاوردهای پژوهش و فناوری با هدف معرفی پژوهش سراهای دانش آموزی و فعالیت های آنها، مرکز تحقیقات معلمان، موزه آموزش و پرورش، دبیرخانه ها و کارگروه های پژوهشی ویژه همکاران برگزار می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زهره متقی در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این نمایشگاه با مدیریت استانداری اصفهان و کارگروه پژوهش در استانداری و همچنین با ریاست معاونت یکی از دانشگاه های مادر برگزار می شود.
وی افزود: آموزش و پرورش استان اصفهان نیز یکی از دستگاه های فعالی است که هر سال در این نمایشگاه با ۱۱ غرفه اصلی و ۲ غرفه فرعی، حدود ۱۵۶ متر از نمایشگاه را به خود اختصاص داده ایم.
زهره متقی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، کارهای شاخص در حوزه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانش آموزان و همکاران به نمایش گذاشته می شود، بیان کرد: در این راستا همچنین اقدام به معرفی فعالیت پژوهش سراهای دانش آموزی، مرکز تحقیقات معلمان، موزه آموزش و پرورش، دبیرخانه ها و کارگروه های پژوهشی ویژه همکاران نیز می کنیم.
وی عنوان کرد: در این نمایشگاه نیز طرح هایی مانند جابرین حیان، طرح جشنواره خوارزمی در حوزه های مختلف که قابلیت پژوهشی در طول یکسال برای دانش آموزان ایجاد می کند، معرفی می شوند.
رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه اظهاراتش اضافه کرد: از آنجایی که مخاطبان این نمایشگاه، اولیای دانش آموزان هستند، این فرصت برای آنها ایجاد می شود تا ضمن آشنایی با کارهای پژوهشی و فعالیت پژوهش سراها، از زمان برگزاری جشنواره های مختلف آشنا شوند.
زهره متقی بیان کرد: امسال به خاطر محدودیت زمانی، اقدام به معرفی طرح های مختلف در قالب بروشور برای مخاطبان می کنیم و در کنار غرفه مرکز تحقیقات و کارگروه همکاران نیز حوزه مشاوره پژوهش را در نظر گرفته ایم.
وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره نمایشگاه هفته پژوهش و ارائه دستاوردهای پژوهش و فناوری از روز ۲۴ آذرماه ساعت ۱۵ آغاز می شود و تا بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آذرماه ادامه دارد.

logo-samandehi