شنبه، 15 شهریور 93 - 01:03

 

iTDMEX

دومین نمایشگاه iTDMEX ساعاتی قبل و در آغازین ساعات صبحگاه شنبه ۱۵ شهریور ۹۳ ، با حضور متولی فضای مجازی کشور ، مسئولان و فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال آغاز بکار کرد.این نمایشگاه که سال گذشته در اسفند ماه و در فضای دو سالن ۳۱a و ۳۸ برگزار شده بود امسال با وسعت بیشتری و در فضای سالن های ۳۱a و ۳۱b و ۳۸ به علاوه محوطه باز مجاور هر دوسالن برگزار شده است.
در آغازین ساعات بازگشایی این نمایشگاه و همزمان با اجرای مراشم افتتاحیه استقبال مخاطبان از این نمایشگاه مناسب به نظر می رسد.
امسال بخش های متنوعی به نمایشگاه اضافه شده ، بخش هایی از جمله نرم افزار، نرم افزار های تلفن همراه، نرم افزار های اداری و مالی، نشر دیجیتال، بازی های رایانه ای، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، آنتی ویروس‌ها، خدمات الکترونیک، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، فروشگاه الکترونیک، سیستم های حفاظتی، سیستم های امنیتی، سیستم های مکان‌یابی و شناسایی رادیویی، شبکه و زیرساخت، سرویس دهندگان اینترنتی، مراکز داده، سخت افزار، ماشین های اداری، نمایشگرها، بردهای هوشمند، چاپگرها، تجهیزات صوتی و تصویری، لوازم جانبی، تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ تاپ، نوت بوک و آموزشگاه‌های رایانه‌ای .
بنابراین گزارش ، در نمایشگاه امسال نام های آشنایی همچون همراه اول به ارائه سرویس های جدیدی در این نمایشگاه مبادرت ورزیده اند. ارائه سرویس های ارزش افزوده، خدمات مشتریان، خدمات مشتریان شرکتی و معرفی بخش ارتباطات دیجیتال این اپراتور به موضوع اشاره دارد.
در نمایشگاه امسال از ۲۰ محصول دیجیتال در سطح جهانی رونمایی میشود و برگزاری ۴۰ کارگاه آموزشی از دستاوردهای این نمایشگاه است.
این نمایشگاه دومین رخداد کلان فرهنگی دیجیتالی دولت تدبیر و امید است که در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برگزار می شود. البته محوریت برگزاری این نمایشگاه برعهده بخش خصوصی است.
سازمان توسعه تجارت ایران، مجوز برگزاری این نمایشگاه را برای ۳ سال (سال‌های ۹۳ تا ۹۵) به مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات واگذار کرده است.
ساعت بازدید عمومی از این نمایشگاه را از روز شنبه ۱۵ شهریور ماه تا روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه به مدت ۴ روز ، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر است.
علاقه مندان به این نمایشگاه می توانند با دانلود نرم افزار خبرخوان iTDMEX از آخرین اخبار و اطلاعات آن باخبر شوند.
بنابراین گزارش ، برای این منظور کاربران می توانند از طریق پارس هاب با مراجعه به اندروید مارکت و از طریق اپ استور برای آی او اس با جستجوی کلید واژه iTDMEX اقدام به دریافت نرم افزار خبرخوان نمایشگاه کرده و پس از نصب آن خبرهای داغ نمایشگاه را دریافت کنند.

logo-samandehi