چهارشنبه، 25 فروردین 95 - 05:04

 

مهندس وحید حیدریان با اعلام این مطلب افزود: در سال گذشته واحد امور مشتریان این سازمان با هدف “افزایش اعتماد مشتریان و کیفیت سرویس ها” در دو حوزه کاربران شهرداری و شهروندان راه اندازی گردید و به همین منظور لازم بود از همه قابلیت ها درخصوص ایجاد ارتباط آسان بین شهرداری و مردم جهت ارایه خدمات مطلوب و به روز به شهروندان استفاده گردد.

مهندس وحید حیدریان

وی ادامه داد: ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان باعث دریافت اطلاعات صحیح  از ایشان شده، و این امکان را فراهم می کند تا بتوان به صورت دقیق تر نیازها و مشکلات مشتریان را شناسایی و پیگیری لازم جهت رفع آنها را انجام داد.

مهندس حیدریان با بیان اینکه این موضوع هم اکنون به دو روش انجام می گردد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱-“ارتباط تلفنی با کارشناسان مختلف سازمان” و ۲-“ارتباط با سامانه ثبت اشکالات” (SD.Isfahan.ir برای کاربران شهرداری یا Eservice.isfahan.ir برای عموم شهروندان)، مسیرهای تحقق هدف فوق می باشد.

وی با اشاره به اینکه در روش اول با توجه به تعدد نفرات و تخصص های مختلف احتمال سردرگمی مشتریان وجود داشت، ادامه داد: سامانه تلفنی مدیریت امور مشتریان این سازمان با شماره ۳۶۱۳۷ با هدف ایجاد سهولت برای مشتریان در انتقال مستقیم مشکلات، پیشنهاد‌ها، انتقادها و شکایات صرفاً در خصوص موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان راه اندازی گردید.

مهندس حیدریان در پایان با بیان اینکه این سامانه به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیغام های مشتریان خواهد بود، خاطر نشان کرد: با شناسایی نقاط رضایت‌مندی مشتریان و اقدام مناسب در جهت تقویت آنها و رفع نارضایتی  ایشان، ” افزایش اعتماد مشتریان”  به عنوان یکی از اهداف اصلی سازمان فاوا، دست یافتنی‌ خواهد شد.

logo-samandehi