یکشنبه، 18 مهر 95 - 04:44

 

هم نت یک رویداد کارآفرینی سه مرحله‌ای، مبتنی بر شرایط بومی اقتصــادی و کارآفرینی در هر منطقه است. این رویداد از پنل بیان فرصت‌ها و یا با طرح مسأله شروع شده و طی آن افراد سعی می‌کنند برای خلق ارزش و نیــز نشان دادن توانمندی خود به سرمایه گذار و یا صاحبان مسأله ایده پردازی کنند، تشکیل تیم بدهنـد و اگر توانستند آن را به یک مدل کسب و کار تکــــرارپذیر و با ارزش افزوده تبدیل نمایند.

%d9%87%d9%85-%d9%86%d8%aa-%d8%a2%d8%a8-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86

هم نت فضایی را برای مواجه شدن با مسایل واقعی و همکاری برای نوآوری هدفمند با کمک تسهیلگران کف بازار یا صنعت فراهم می آورد. در ادامه نیز از تیم های برگزیده تا تبدیل شدن به یک هسته کارآفرین پشتیبانی می‌کند.

در دوره های گذشته نیز رویداد هم نت با عناوینی همچون هم نت روستا، هم نت فناوری اطلاعات و هم نت علوم انسانی برگزار شده است.

در هم نت آب به دنبال:

بررسی چالش‌ها و واکاوی مسایل واقعی در صنعت آب شرب و فرصت های موجود در این زمینه برای خلق ارزش، ارتباط با سازمان های ذیربط و پیگیری موضوع تا یافتن راهکارهای نو و تبدیل آن به مدل های تکرارپذیر بر خواهیم آمد.

مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی به همراه اساتید مجرب و متخصص دانشگاهی از فرصت های موجود در در صنعت آب شرب گفتگو خواهند کرد شاید شما نیز با دنبال کردن این فرصت ها دست به کارآفرینی بزنید و یا بتوانید برای چالش های مطرح راهکاری نو بیابید. در هر صورت قرار است کلی اطلاعات به درد بخور از کف صنعت و راهکارهای نوآورانه موجود ارائه بشه اگر هم تیم پاکاری تشکیل دادید اونا می تونن برای رسیدن به نتایج مطلوب کمکتون کنند و افراد متخصصی را بهتون معرفی کنن این قسمت هر روز در حال تکمیل است و قراره شما با فرصت های ارائه شده در پنل بیان فرصت بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

 اطلاعات بیشتر، برنامه زمانبندی رویداد هم نت: hamnetevent.ir

ثبت نام در رویداد هم نت: eventcenter.ir

logo-samandehi