دوشنبه، 11 دی 96 - 08:12

 

به گزارش روابط عمومی کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در نشستی که با دبیرکل کنفرانس  برگزارگردید، زمان برگزاری این رویداد علمی به تاریخ های ٢۵ و٢۶ بهمن ماه تغییر یافت.فضل اله سلطانی با تشریح فعالیت های پیش روی بیان کرد: بنا به درخواست مکرر پژوهشگران، دانشجویان و اساتید مبنی براینکه زمان قبلی اعلام شده (١٩و٢٠دیماه) با امتحانات دانشجویان و اساتید دانشگاه تداخل دارد، برگزاری این کنفرانس به بهمن ماه موکول گردید.

 

 

وی با اعلام پذیرش مقالات علمی در کنفرانس افزود: با توجه به درخواست های پژوهشگران، پذیرش مقالات علمی- پژوهشی  مرتبط با  موضوع کنفرانس نیز در دستور کار کمیته علمی قرار گرفت که در این زمینه پس از پذیرش، با تصمیم این کمیته در روزهای برگزاری قابل ارائه خواهد بود.

دبیرکل کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در پایان مهلت ثبت نام و ارسال مقالات را تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: در حال پیگیری هستیم تا به شرکت کنندگان، علاوه بر گواهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ازآکادمی علمی- آموزشی ژربرا فرانسه نیز گواهی آموزشی بین المللی اعطا شود.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت newpr.ir ، کانال تلگرامی @newprir و یا تلفن های ۳۲۶۴۸۱۴۰  ،  ۳۲۶۶۵۸۱۱  ،  ۳۲۶۸۶۴۴۱-۰۳۱ ( داخلی۱) نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام  نمایند.

logo-samandehi