چهارشنبه، 07 تیر 91 - 00:48
مهندس محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت

 

مهندس محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت

مهندس محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت

بشر امروزی در دوره ای زندگی می کند که بارزترین ویژگی آن تولید، توزیع و ذخیره اطلاعات در حجمی وسیع و گسترده است. از این رو عصر حاضر را عصر ارتباطات و جوامع کنونی را جوامع اطلاعاتی نام نهاده  اند. این رویکرد نتیجه تغییر و تحول در دو حوزه مهم فناوری یعنی فناوری های ارتباطی و فناوریهای اطلاعاتی است که اولی با ظهور اینترنت و دومی با تولد رایانه شکل گرفته است.

امروزه در بررسی شاخص ها و مولفه های توسعه و پیشرفت کشورها، شاخص های ICT جایگاه ویژه و تعیین کننده ای پیدا کرده اند. اگر ارتباطات را عامل اصلی توسعه و پیشرفت جوامع تلقی کنیم بدون شک زیرساخت های ارتباطی موتور اصلی حرکت جوامع به این سمت هستند.

شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان یکی از نهادهای مهم حوزه ICT کشور و متولی اصلی زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی و با دراختیار داشتن شبکه اصلی و مادر مخابراتی کشور، زمینه لازم برای ارایه انواع سرویس های نوین را برای اپراتورهای مختلف فراهم ساخته و از این رهگذرنقشی بی بدلیل و اساسی در ایجاد و فراهم سازی امکانات لازم جهت ارایه انواع خدمات الکترونیکی ازجمله بانکداری الکترونیک، آموزش الکترونیک، تجارت الکترونیک را ایفاء نموده است.

این شرکت علاوه براین، با توسعه ظرفیت انتقال شبکه و افزایش درگاه های بین المللی خود ضمن بهبود ضریب امنیت و اطمینان شبکه داخلی، این امکان را برای کشورهای همسایه و منطقه ای فراهم نموده است تا از ظرفیت  های بالای این شرکت استفاده نمایند، اقدامی که می تواند ایران را در مسیر توسعه ارتباطات و تبدیل شدن به هاب منطقه یاری رساند.

البته این موفقیت ها مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان متخصص و متعهد این شرکت است که با الهام گیری از آموزه های رهبر کبیر انقلاب و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری لحظه ای از تلاش و کوشش در مسیر تعالی ایران و ایرانی فرو ننشسته و لحظات گرانبهای عمر خویش را صرف خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده اند.

باشد که در مسیر توسعه، ارتقاء و پیشرفت ایران اسلامی بیش از پیش موفق و پیروز باشند.

logo-samandehi