جمعه، 06 بهمن 91 - 01:56
برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان

 

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان

آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با حضور مسئولان کشوری و استانی روز یکشنبه دوم مهرماه نود ویک در اصفهان برگزار شد

در این مراسم که با حضور مهندس مظفر پوررنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و کارکنان شرکت مخابرات و با حضور ۶۰۰ sتن شرکت کننده در این مراسم از مدیران دستگاههای اجرایی استان اصفهان، فرماندهان نیروی های انتظامی و نظامی استان، روسای بانکها، تعدادی از فرمانداران استان، مدیر عامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی و کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات اصفهان این مراسم در تاریخ دوم مهرماه نود ویک در اصفهان برگزار شد.

مهندس مظفر پوررنجبر، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم اعلام کرد:اصفهان در زمره پنج استان برتر کشور در بخش مخابرات قرار دارد.شرکت مخابرات اصفهان در پنج سال گذشته در بخشهای مختلف مخابرات پیشرفت و توسعه بسیار خوبی داشته و از استانهای برتر کشور است. وی با اشاره به مقوله خصوصی سازی  مخابرات گفت: خصوصی شدن، باعث توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات شدبعداز خصوصی شدن مخابرات ، کار مردم به خود آنها واگذار شد و بسیاری از بخشهای مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات توسعه یافت.

مهندس مظفر پوررنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

مهندس مظفر پوررنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

وی گفت: در تقسیم بندی تکنولوژی ها ، یک سری از تکنولوژی ها ضروری به شمار می روند کهIT نیز جزء همین دسته قرار می گیرد. و بدون وجود ITنمی توان هیچ جامعه ای مدعی پیشرفت باشد و خود را در حال توسعه بداند

مهندس پوررنجبر بحث خصوصی سازی را هدفمند کردن ساختار در راستای دید خدماتی دانست که باید به جامعه ارائه شود. مخابرات دولتی به معنای ماموریت پذیر بودن آن برای قوانین تعیین شده می باشد اما در مخابرات خصوصی ، دارایی و امکانات کشور به دست مردم و در خدمت آنها است.وی با تاکید بر اینکه بازار کشور نیاز شدیدی به خدمات مخابرات دارد گفت: خصوصی سازی مخابرات با اصلاح ساختارها به دنبال رفع نیازهای مردم و بازار است. وی در ادامه به بحث بازاریابی و اطلاعات اشاره کرد و گفت که این بحث بسیار غریب و ضعیف واقع شده که باید ساختار اطلاعات نیز بهبود پیدا کند. وی همچنین به موضوع واگذاری سهام شرکت مخابرات در زمان خصوصی شدن اشاره کرد و گفت که مشارکت مردم از زمان خصوصی سازی ۲۵ درصد افزایش یافته و بازهم آمادگی واگذاری سهام وجود دارد.

در این مراسم مهندس زمانی به بیان خاطرات زمان معارفه خود در سمت مدیر عاملی و تشریح خدمات و فعالیت هایش در شرکت مخابرات پرداخت و با ذکر گزارش عملکردی از فعالیتهای قابل توجه مخابرات اصفهان گفت که اگر در این مدت موفقیتی حاصل شده مرهون زحمات تمام مسئولان و همکاران بوده است و از تمام مسئولان استان و همکاران تقدیر و تشکر کرد در ادامه محمد مهدی اسماعیلی، معاون سیاسی امنیتی استاندار به ایراد سخن پرداخت گفت که یک مدیرموفق ،خدمتگذار و توانمند جایگاه خود را به یک مدیر ارزشی و خوب می سپارد. وی با بیان اینکه امروز حوزه IT و مخابرات انقلاب بزرگی را در دنیا ایجاد کرده و حیات بشریت امروز متاثر از پیشرفتهای آن است وی افزود: ما باید همواره به سمت ارتقاء جایگاه خود در فناوری های نوین حرکت کنیم در غیر این صورت دچار رکود خواهیم شد.

مهندس زمانی

مهندس زمانی

وی همچنین به بحث خصوصی سازی شرکت مخابرات اشاره کرد وی خصوصی سازی مخابرات را از اقدامات خوب برای پیاده سازی اصل ۴۴ قانون اساسی دانست و گفت: اگر کار مردم به خود آنها واگذار شود شاهد ارتقای کمی و کیفی آن خواهیم بود که در استان اصفهان این موضوع با خصوصی شدن مخابرات ، ثابت شده است.و گفت این مسأله بسیار در پیشرفت این شرکت و خدمات آن تأثیرگذار بوده است. وی با بیان اینکه بر اساس برنامه چشم انداز ۱۴۰۴ ما باید به قدرت اول تولید دانش در منطقه تبدیل شویم، اظهار داشت: این در حالی است که در کمتر از هفت سال از برنامه ۲۰ ساله کشور به رتبه اول آسیای جنوب غربی در تولید دانش دست یافته ایم.اسماعیلی، تولید دانش بومی، ارتقای فعالیتها  و ایجاد افق های بلندتر در بخش مخابرات کشور را ضروری دانست.ودر پایان مراتب تقدیر و تشکر خود و استاندار اصفهان را از مهندس زمانی و خدمات صورت گرفته توسط او ابراز نمود وی همچنین برای مهندس کشایی آرزوی توفیق کرد . دیگر سخنران این مراسم، مهندس حسین کشایی در سمت مدیرعامل جدید مخابرات اصفهان به ایراد سخن پرداخت.وگفت: برقراری ارتباط و ارایه سرویسها و خدمات مخابراتی بعنوان یکی از ارزشمندترین و مهمترین خدمات جامعه قلمداد می شود.

مهندس کشایی افزود: این هنر مدیران و کارکنان مخابرات است که تقدیم به همه مردم کشور می شود.وی، مخابرات را دروازه و کارکنان مخابرات را دروازه بانان ورود مردم به فضای مجازی دانست و اظهار داشت: امروز دنیایی مهمتر و پیچیده تر از دنیای واقعی، محل حضور همه قدرتها شده است.وی تاکید کرد: مدیریت مخابرات کشور پس از خصوصی سازی از ما انتظار دارد که نیازهای جامعه را شناسایی کرده و به مردم خدمت کنیم.وی با اشاره به اینکه خانواده بزرگ شرکت مخابرات نه تنها کارکنان این شرکت بلکه تمام مشترکین و مشتریان هستند، اعلام کرد که هر تصمیمی که در شرکت گرفته شود بر تمام اعضای این خانواده بزرگ تأثیرگذار خواهد بود.

مهندس حسین کشایی  مدیرعامل مخابرات اصفهان

مهندس حسین کشایی مدیرعامل مخابرات اصفهان

وی همچنین با اشاره به آمار گزارش عملکرد ارائه شده توسط مهندس زمانی، آن را نشأت گرفته از مدیریت و درایت خوب مهندس زمانی دانست. وی در ادامه سخنان خود گفت که معتقد است که هر حرکت و مدیریتی که صورت می گیرد، جز با همکاری و مساعدت یک تیم میسر نخواهد شد و امروز که شرکت مخابرات استان اصفهان حرفی برای گفتن در کشور دارد حاصل زحمات همه همکاران در هر پست و موقعیت است.  مهندس کشایی خدمات کارکنان به مردم را نوعی هنر دانست و تأکید کرد که این افکار و اندیشه های ماست که در قالب خدمات و سرویس های مخابراتی به مردم ارائه می شود. وی از تمام همکاران خواست که عزم و اراده و همت جمعی بر این قرار گیرد که راه سخت و دشوار پیشرفت با همکاری تمام همکاران طی شود.وی همچنین ابراز امیدواری کرد که امانتدار خوبی برای این سمت باشد. بعد از سخنرانی مهندس زمانی، حکم مدیرعامل جدید قرائت و رسما مهندس کشایی به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان معرفی شد. گفتنی است مهندس زمانی به عنوان رییس هیات مدیره شرکت مخابرات استان اصفهان نیز مشغول به خدمت خواهد بود. در پایان لوحهای تقدیر از طرف ارگانهای مختلف به مهندس زمانی به پاس خدمات ارزنده وی اهدا شد.

logo-samandehi