جمعه، 23 خرداد 99 - 06:47

 

 

پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Programming Challenge با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی Java،.Net ، Python، Node.js ، Go Lang و PHP پس از تعویق به علت شیوع بیماری کرونا، در تاریخ ۵ و ۶ تیر ماه ۱۳۹۹ در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اعلام خبر حمایت از این رویداد ملی گفت: رویداد Programming Challenge که توسط گروه Sharif ICT به همراه دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، باشگاه کسب و کار دانش بنیان و… برگزار می شود، یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) بوده که دقیقاً مطابق با قوانین و مقررات این مسابقات برگزار خواهد شد.
وی افزود: هدف اصلی این رویدادها شناسایی برنامه نویسان و تیم های توانمند در کسب و کار های مبتنی برICT و اتصال آنها به بازار کار است.
سید حمیدرضا ابطحی حمایت سازمان فاوا از این رویداد را در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارت آپ‌ها در استان و کشور دانست و بیان کرد: کلیه تیم ها و استارت آپ های فعال در این حوزه بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
وی در پایان با بیان اینکه این مسابقات شامل دو مرحله می باشد و طی دو روز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، اهدای جوایز به سه تیم برتر و امکان اشتغال در شرکت های معتبر از مزایای شرکت در مسابقات خواهد بود.
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت این رویداد به نشانی ictchallenge.sharif.ir مراجعه و یا با دبیرخانه با شماره تماس ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

logo-samandehi