دوشنبه، 25 فروردین 93 - 07:42

 

سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباط و فناوری اطلاعات

سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباط و فناوری اطلاعات از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد و مدیرعامل این شرکت از برگزاری این جایزه در سطح منطقه در سال آینده خبر داد.
به گزارش فارس در سومین دوره جایزه ملی کشور ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد بر اساس مدل ملی ارزیابی کیفیت ایران، واحد‌های برتر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شدند.
در این دوره مشتری‌مداری و تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان و رویکرد فرآیندی از اصول کلی ارزیابی محسوب شده است. همچنین ارتقای سطح کیفیت ارائه خدمات زیربنایی دولت الکترونیک از طریق توسعه و ترویج مدیریت کیفیت در بخش اطلاعات و فناوری اطلاعات، ارتقاء توان رقابت‌پذیری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در بازارهای جهانی به عنوان بخش‌های دارای مزایای نسبی فراوان از جمله اهداف برگزاری این جایزه ملی است. در این مراسم محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از برگزاری این جایزه در سال آینده در سطح منطقه خبر داد.
وی گفت: سازمان ملی کیفیت با اعتماد خود وظیفه شناسایی، انتخاب و معرفی برترین‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به شرکت ارتباطات زیرساخت محول کرده است.
خسروی تصریح کرد: این جایزه اکنون جایگاه خوبی بین سازمان‌ها کسب کرده و مراکز آموزشی نیز به این جایزه پیوسته‌اند.
همچنین ارسلان اختری عضو کمیته سیاستگذاری این جایزه با اشاره به نتایج ارزیابی‌ها گفت: در مجموع ارزیابی‌ها نشان داد که سازمان‌هایی که مشتری‌ها را راضی نگه داشته‌اند عملکرد مالی بهتری داشته‌اند.
وی گفت: همچنین سازمان‌هایی که برای تغییر تکنولوژی برنامه‌ریزی کرده‌اند سهم بازار بیشتر و سود بیشتری داشته‌اند و سازمان‌هایی که حدود ۱ تا ۲ سال در زمینه تکنولوژی خود کار کرده‌اند به یکباره جهش داشته‌اند.

logo-samandehi