دوشنبه، 10 اسفند 94 - 04:48

 

شرکت دانش بنیان کاشفان نیلفام به عنوان واحد فنی و مهندسی نمونه استان اصفهان در سال ۱۳۹۳ از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزیده شد.

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت دانش بنیان کاشفان نیلفام، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان واحد فنی و مهندسی نمونه استان اصفهان در سال ۱۳۹۳ از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزیده شد.

شرکت مهندسی کاشفان نیلفام از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان (مجوز فناوری شماره ۹۴۲۱۰۷۸)  با توجه به اهمیت مساله محیط زیست و ارزش آب به عنوان رکن توسعه پایدار، سلامت، صنعت، رفاه ، کشاورزی، انرژی و گردشگری با ایده رفع مشکلات زیست محیطی و کم آبی کشور فعالیت تخصصی خود را در قالب طراحی و ساخت تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب صنعتی و بهداشتی آغاز کرد.

این شـرکت دانش بنیان با بیش از دو دهه فعالیت مرتبط در صنعت آب و فاضلاب و پروژه‌های زیست محیطی یکی از شرکت‌های فعال و پیشرو در زمینه مهندسی آب و فاضلاب؛ طراحی، ساخت ، نصب و راه‌اندازی  تصفیه خانه‌های فاضلاب است.

ساخت پکیج‌های نوین تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به روش رشد تلفیقی” به شماره ثبت ۶۵۵۴۴ ، آکنه معلق نیلفام مورد استفاده در تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب” به شماره ثبت ۶۶۳۴۳ و ساخت پکیج‌های نوین تصفیه شیمیایی فاضلاب‌های صنعتی” به شماره ثبت ۶۷۲۰۸ از جمله مهمترین فناوری‌های ساخته شده توسط این شرکت دانش‌بنیان است.

logo-samandehi