دوشنبه، 18 مرداد 95 - 06:17

 

همزمان با دومین دور همایش شهر هوشمند، رویداد نوآورانه ی طرح ایده و حل مسائل شهری با عنوان «شهرآورد هوشمند» برگزار خواهد شد.

j1

این رویداد که به همت مرکز نوآوری فناپ برپا می‌ شود، فرصتی را به ایده‌ پردازان و افراد خلاق می‌ دهد تا به طرح ایده‌ های خود در زمینه ی کاهش آلودگی هوا، ایمنی سازه‌ ها، کنترل ترافیک، پارکینگ هوشمند، بهینه‌ سازی مراکز خرید، مدیریت پسماند شهری، هوشمند سازی حمل و نقل، هشدار دهنده‌ های نشت آب و هشدار دهنده‌ های آتش‌ سوزی بپردازند.

صاحبان ایده تا ۲۵ مردادماه جاری فرصت دارند تا ایده ی خود را در سایت رویداد ثبت کنند. از میان ایده‌ های ثبت شده در پرتال همایش، ۱۰ ایده به مرحله ی نهایی راه پیدا خواهند کرد تا با یکدیگر رقابت کنند.

در روز های برگزاری رویداد، امکان بهره‌ مندی از راهنمایی مربیان و کارگاه‌ های آموزشی برای ایده‌ پردازان برگزیده فراهم می‌ شود تا خود را برای ارائه ی ایده به هیئت داوران آماده کنند. در روز پایانی رویداد نیز شرکت‌ کنندگان در حضور هیئت داوران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان به سه تیم برگزیده ی این رویداد به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال جایزه ی نقدی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است شهرآورد هوشمند، یکم و دوم شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

logo-samandehi